Show Email
Elektroauta jsou nebezpečná a jejich výroba v Mladé Boleslavi končí.
V druhé příloze video hořící elektrokoloběžky
V Mladé Boleslavi končí, není divu, aneb o čem nás v draze placené ČT
neinformují
" " "Zajímavý názor M. Smutného, dlouholetého mluvčího Škoda Auto, který
věci pojmenovává „pravými jmény“ a chudák pirát Peksa kouká trochu jako puk.
A velmi mile mě překvapila Jílková, která tentokrát nechala moudrého
mluvčího mluvit, aniž by mu předčasně skákala do řeči,
díky!Elektromobily v Mladé Boleslavi končí, není divu...V Mladé
Boleslavi se, hezky potichu,
demontuje linka na výrobu elektroaut. Informace a video v příloze, kdy
europoslanec Peksa za Piráty s ročním platem okolo 3 miliónů čumí jak
vyoraná myš. Ano, jako vozítka pro invalidy, nebo pro golfisty jsou
elektrické dopravní prostředky použitelné, ale to je tak všechno. To v
zimě při 20° C pod nulou, tedy při plném výkonu topení, muselo by být
dobitelné za max. 5 minut na plnou kapacitu a baterie by musela vydržet,
bez ztráty kapacity, aspoň 2.000 cyklů nabití/vybití, vážit polovinu
toho, co ty současné a zaujímat třetinu prostoru. Navíc stále
zůstává riziko, spojené s vysokým provozním napětím, které je řádově
trojciferné, čili od 100 V výš a případným zkratem kdekoli v systému
potečou proudy řádově tisíce ampér!!! To, co se zatím draze vyrábí
a nehorázně draze prodává, je technický nedonošenec, vhodný max. pro
popojíždění do několika km kolem
nejbližší nabíjecí stanice.Co se stane, když se při nehodě poruší
dvojitý plášť baterie a chladicí voda vnikne dovnitř? Z auta se
okamžitě stane
neuhasitelná pochodeň a posádka nemá šanci na přežití, protože oheň se
rozhoří tak rychle, že ani nezranění nemají šanci utéci.Kdyby měli lidé
ponětí, co to technicky znamená elektromobil a jaká jsou rizika, která
představuje, nikdy by si to nikdo nekoupil! Jenže informace tohoto druhu
jsou dostupné jen hrstce technicky vzdělaných jedinců, kteří znají
fyzikální zákony a dovedou si spočítat, co elektrický pohon obnáší. A
zkuste si také zjistit, kolik budete, jako majitelé elektromobilu, platit
od příštího roku za povinné ručení, pokud najdete pojišťovnu, která bude
ochotná váš elektrokřáp pojistit. Velmi zajímavé!
27108 | K pláči | 2023-11-06 07:44:00 |
29413 | Elektromobily končí... | 2024-05-12 08:05:13 |
29496 | Elektromobily končí... | 2024-04-23 22:41:05 |
30566 | V Mladé Boleslavi končí, není divu...čti text | 2024-09-13 11:22:00 |
33088 | Evropská unie - automobilita končí - EURO 7 se o to postará | 2025-03-06 09:04:52 |
Podobné e-maily
27108 | K pláči | 2023-11-06 07:44:00 |
29413 | Elektromobily končí... | 2024-05-12 08:05:13 |
29496 | Elektromobily končí... | 2024-04-23 22:41:05 |
30566 | V Mladé Boleslavi končí, není divu...čti text | 2024-09-13 11:22:00 |
33088 | Evropská unie - automobilita končí - EURO 7 se o to postará | 2025-03-06 09:04:52 |