Show Email
Elektroauta jsou nebezpečná a jejich výroba v Mladé Boleslavi končí.
"Elektromobily v Mladé Boleslavi končí, není divu...
V Mladé Boleslavi se, hezky potichu, demontuje linka na výrobu elektroaut. Poslechnout také video v příloze, kdy europoslanec Peksa za Piráty s ročním platem okolo 3 miliónů čumí jak vyoraná myš.
Ano, jako vozítka pro invalidy, nebo pro golfisty jsou elektrické dopravní prostředky použitelné, ale to je tak všechno.
Pro to, aby elektroauto mohlo plnohodnotně nahradit spalovací klasiku, by muselo mít dojezd aspoň 1.000 km a to v zimě při 20° C pod nulou, tedy při plném výkonu topení, muselo by být dobytelné za max. 5 minut na plnou kapacitu a baterie by musela vydržet, bez ztráty kapacity, aspoň 2.000 cyklů nabití/vybití, vážit polovinu toho, co ty současné a zaujímat třetinu prostoru.
Navíc stále zůstává riziko, spojené s vysokým provozním napětím, které je řádově trojciferné, čili od 100 V výš a případným zkratem kdekoli v systému potečou proudy řádově tisíce ampér!!! To, co se zatím draze vyrábí a nehorázně draze prodává, je technický nedonošenec, vhodný max. pro popojíždění do několika km kolem nejbližší nabíjecí stanice.
Co se stane, když se při nehodě poruší dvojitý plášť baterie a chladicí voda vnikne dovnitř? Z auta se okamžitě stane neuhasitelná pochodeň a posádka nemá šanci na přežití, protože oheň se rozhoří tak rychle, že ani nezranění nemají šanci utéci. Kdyby měli lidé ponětí, co to technicky znamená elektromobil a jaká jsou rizika, která představuje, nikdy by si to nikdo nekoupil!
Jenže informace tohoto druhu jsou dostupné jen hrstce technicky vzdělaných jedinců, kteří znají fyzikální zákony a dovedou si spočítat, co elektrický pohon obnáší.
A zkuste si také zjistit, kolik budete, jako majitelé elektromobilu, platit od příštího roku za povinné ručení, pokud vůbec najdete pojišťovnu, která bude ochotná váš elektrokřáp pojistit.
Velmi zajímavé!
Poslechnout přílohu !!!
______Strojový přepis videa ______
[00:00.000 --> 00:04.000] trápí a to je jich mobilita.
[00:04.000 --> 00:09.000] Podíl elektrických aut, plně elektrických aut na Českém vozovém parku jsou dvě promilé.
[00:09.000 --> 00:13.000] To je pro statistika v rámci chyby. Ten počet neexistuje.
[00:13.000 --> 00:20.000] Tak reaguje český občan na nabídku, která je pro něj nevýhodná, nevhodná, nemá na ní peníze.
[00:20.000 --> 00:26.000] Tam, kde není trh jako v Česku znásilňován dotacemi, tak tam prostě odpovídá zákazník
[00:26.000 --> 00:31.000] Toto nechci. V Německu se snížily dotace teď a příští rok se skončí.
[00:31.000 --> 00:36.000] V Německu hned v lednu klesla poptávka o 83%. Stejně tak v lednu v Číně.
[00:36.000 --> 00:42.000] Na to reagoval pan Musk, sundal o 20% ceny vozů Tesla a vrací se za dotacemi do Ameriky.
[00:42.000 --> 00:51.000] Všechno jede na drogách dotací, které tady zelení ideologové, jako jsou piráti, posílají lidem, zbídačujou je.
[00:51.000 --> 00:59.000] To tady bylo řečeno. Česká republika, spolu se Slovenskem, má největší automobilní průmysl na světě v poměru na tvorbě hrubého domácího produktu.
[00:59.000 --> 01:07.000] Tady v Česku dobře živilo dosud automobilní průmysl 420 tisíc lidí. To je teď zásadně ohroženo.
[01:07.000 --> 01:10.000] Tak, necháme reagovat. Pan europoslanec, prosím.
[01:10.000 --> 01:18.000] Já nepochybuji o tom, že se tady budou vyrábět elektroauta. Byl bych velmi rád, kdyby Česká republika se k té věci nestavila negativně, ale pozitivně.
[01:18.000 --> 01:25.000] A prostě ve chvíli, kdy celý svět přechází na novou technologii, tak se snažila v tomto směru být lídrem a nikoliv zaostávat.
[01:25.000 --> 01:30.000] Já nechápu úplně tenhle ten negativismus, protože to je právě to, co podkopává pozici našeho průmyslu.
[01:30.000 --> 01:38.000] A to přesně to, co charakterizuje otržené elity, které žijou velmi luxusní život v Bruselu. Máte třimilionovej plat ročně.
[01:38.000 --> 01:39.000] Nemám.
[01:40.000 --> 01:46.000] To máte s náhradama, s dalšíma. A tady ty lidi, polovina českých pracujících, má třicetisíc hrubého.
[01:46.000 --> 01:51.000] A vy mu říkáte, že je pro něj nařízeno mít elektrické auta.
[01:51.000 --> 01:56.000] Vy samozřejmě mediálně říkáte, chudý Češi budou mít ty ojetiny. A to je ten výsledek.
[01:56.000 --> 02:00.000] Tady se vozí čím dál tím víc starší ojetiny. Je tady 16 let průměr.
[02:00.000 --> 02:06.000] A vaše násilná elektromobita znamená daleko zatížení životního prostředí.
[02:06.000 --> 02:12.000] Ovšem, vy už to víte, jak to uděláte. V roce 27 se dají emisní poplatky i na benzín a naftu,
[02:12.000 --> 02:16.000] který hrozí zdražit každý litr asi o šest korun.
[02:16.000 --> 02:21.000] A dokonce máte kolegy, protože vy jste nejenom Pirát Českej, ale jste Pirát Německý straně.
[02:21.000 --> 02:27.000] Pirátský jste šéf Evropský Pirátský straně. Vy máte Pirátskou internacionálu zelenou v Evropě.
[02:27.000 --> 02:31.000] A vy prostě chcete těm lidem něco nařizovat.
[02:31.000 --> 02:37.000] Myslím, že Saša Vondra, který zažil rudou diktaturu, občas musí mít pocit noční můry.
[02:37.000 --> 02:43.000] Že tady se opět vrací ideologie, že nám lidi nařizujou, co si máme kupovat, co si máme vyrábět.
[02:43.000 --> 02:46.000] Vy prostě nařizujete automobilkám, co si mají dělat.
[02:46.000 --> 02:50.000] Vy tady rušíte tržní svobodnou ekonomiku, o který jsme všichni toučili.
Podobné e-maily
27108 | K pláči | 2023-11-06 07:44:00 |
29413 | Elektromobily končí... | 2024-05-12 08:05:13 |
30566 | V Mladé Boleslavi končí, není divu...čti text | 2024-09-13 11:22:00 |
32398 | ,: V Mladé Boleslavi končí elektromobily, není divu, aneb o čem nás v draze placené ČT neinformují | 2025-01-20 05:51:33 |
33088 | Evropská unie - automobilita končí - EURO 7 se o to postará | 2025-03-06 09:04:52 |