Show Email
Elektroauta jsou nebezpečná a jejich výroba v Mladé Boleslavi končí.
"Elektromobily v Mladé Boleslavi končí, není divu...
V Mladé Boleslavi se, hezky potichu, demontuje linka na výrobu elektroaut. Poslechnout také video v příloze, kdy europoslanec Peksa za Piráty s ročním platem okolo 3 miliónů čumí jak vyoraná myš.
Ano, jako vozítka pro invalidy, nebo pro golfisty jsou elektrické dopravní prostředky použitelné, ale to je tak všechno.
Pro to, aby elektroauto mohlo plnohodnotně nahradit spalovací klasiku, by muselo mít dojezd aspoň 1.000 km a to v zimě při 20° C pod nulou, tedy při plném výkonu topení, muselo by být dobytelné za max. 5 minut na plnou kapacitu a baterie by musela vydržet, bez ztráty kapacity, aspoň 2.000 cyklů nabití/vybití, vážit polovinu toho, co ty současné a zaujímat třetinu prostoru.
Navíc stále zůstává riziko, spojené s vysokým provozním napětím, které je řádově trojciferné, čili od 100 V výš a případným zkratem kdekoli v systému potečou proudy řádově tisíce ampér!!! To, co se zatím draze vyrábí a nehorázně draze prodává, je technický nedonošenec, vhodný max. pro popojíždění do několika km kolem nejbližší nabíjecí stanice.
Co se stane, když se při nehodě poruší dvojitý plášť baterie a chladicí voda vnikne dovnitř? Z auta se okamžitě stane neuhasitelná pochodeň a posádka nemá šanci na přežití, protože oheň se rozhoří tak rychle, že ani nezranění nemají šanci utéci. Kdyby měli lidé ponětí, co to technicky znamená elektromobil a jaká jsou rizika,