Show Email
Elektroauta jsou nebezpečná a jejich výroba v Mladé Boleslavi končí.
Zajímavý názor M. Smutného, dlouholetého mluvčího Škoda Auto, který věci pojmenovává „pravými jmény" a chudák pirát Peksa kouká trochu jako puk. A velmi mile mě překvapila Jílková, která tentokrát nechala moudrého mluvčího mluvit, aniž by mu předčasně skákala do řeči, díky! ELEKTROMOBILY V MLADÉ BOLESLAVI KONČÍ, NENÍ DIVU... V MLADÉ BOLESLAVI SE, HEZKY POTICHU, DEMONTUJE LINKA NA VÝROBU ELEKTROAUT. POSLECHNOUT TAKÉ VIDEO V PŘÍLOZE, KDY EUROPOSLANEC PEKSA ZA PIRÁTY S ROČNÍM PLATEM OKOLO 3 MILIÓNŮ ČUMÍ JAK VYORANÁ MYŠ. ANO, JAKO VOZÍTKA PRO INVALIDY, NEBO PRO GOLFISTY JSOU ELEKTRICKÉ DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY POUŽITELNÉ, ALE TO JE TAK VŠECHNO. TO V ZIMĚ PŘI 20° C POD NULOU, TEDY PŘI PLNÉM VÝKONU TOPENÍ, MUSELO BY BÝT DOBITELNÉ ZA MAX. 5 MINUT NA PLNOU KAPACITU A BATERIE BY MUSELA VYDRŽET, BEZ ZTRÁTY KAPACITY, ASPOŇ 2.000 CYKLŮ NABITÍ/VYBITÍ, VÁŽIT POLOVINU TOHO, CO TY SOUČASNÉ A ZAUJÍMAT TŘETINU PROSTORU. NAVÍC STÁLE ZŮSTÁVÁ RIZIKO, SPOJENÉ S VYSOKÝM PROVOZNÍM NAPĚTÍM, KTERÉ JE ŘÁDOVĚ TROJCIFERNÉ, ČILI OD 100 V VÝŠ A PŘÍPADNÝM ZKRATEM KDEKOLI V SYSTÉMU POTEČOU PROUDY ŘÁDOVĚ TISÍCE AMPÉR!!! TO, CO SE ZATÍM DRAZE VYRÁBÍ A NEHORÁZNĚ DRAZE PRODÁVÁ, JE TECHNICKÝ NEDONOŠENEC, VHODNÝ MAX. PRO POPOJÍŽDĚNÍ DO NĚKOLIKA KM KOLEM NEJBLIŽŠÍ NABÍJECÍ STANICE. CO SE STANE, KDYŽ SE PŘI NEHODĚ PORUŠÍ DVOJITÝ PLÁŠŤ BATERIE A CHLADICÍ VODA VNIKNE DOVNITŘ? Z AUTA SE OKAMŽITĚ STANE NEUHASITELNÁ POCHODEŇ A POSÁDKA NEMÁ ŠANCI NA PŘEŽITÍ, PROTOŽE OHEŇ SE ROZHOŘÍ TAK RY