Show Email
Elektroauta jsou nebezpečná a jejich výroba v Mladé Boleslavi končí.
Zajímavý názor M. Smutného, dlouholetého mluvčího Škoda Auto, který věci pojmenovává „pravými jmény" a chudák pirát Peksa kouká trochu jako puk. A velmi mile mě překvapila Jílková, která tentokrát nechala moudrého mluvčího mluvit, aniž by mu předčasně skákala do řeči, díky! ELEKTROMOBILY V MLADÉ BOLESLAVI KONČÍ, NENÍ DIVU... V MLADÉ BOLESLAVI SE, HEZKY POTICHU, DEMONTUJE LINKA NA VÝROBU ELEKTROAUT. POSLECHNOUT TAKÉ VIDEO V PŘÍLOZE, KDY EUROPOSLANEC PEKSA ZA PIRÁTY S ROČNÍM PLATEM OKOLO 3 MILIÓNŮ ČUMÍ JAK VYORANÁ MYŠ. ANO, JAKO VOZÍTKA PRO INVALIDY, NEBO PRO GOLFISTY JSOU ELEKTRICKÉ DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY POUŽITELNÉ, ALE TO JE TAK VŠECHNO. TO V ZIMĚ PŘI 20° C POD NULOU, TEDY PŘI PLNÉM VÝKONU TOPENÍ, MUSELO BY BÝT DOBITELNÉ ZA MAX. 5 MINUT NA PLNOU KAPACITU A BATERIE BY MUSELA VYDRŽET, BEZ ZTRÁTY KAPACITY, ASPOŇ 2.000 CYKLŮ NABITÍ/VYBITÍ, VÁŽIT POLOVINU TOHO, CO TY SOUČASNÉ A ZAUJÍMAT TŘETINU PROSTORU. NAVÍC STÁLE ZŮSTÁVÁ RIZIKO, SPOJENÉ S VYSOKÝM PROVOZNÍM NAPĚTÍM, KTERÉ JE ŘÁDOVĚ TROJCIFERNÉ, ČILI OD 100 V VÝŠ A PŘÍPADNÝM ZKRATEM KDEKOLI V SYSTÉMU POTEČOU PROUDY ŘÁDOVĚ TISÍCE AMPÉR!!! TO, CO SE ZATÍM DRAZE VYRÁBÍ A NEHORÁZNĚ DRAZE PRODÁVÁ, JE TECHNICKÝ NEDONOŠENEC, VHODNÝ MAX. PRO POPOJÍŽDĚNÍ DO NĚKOLIKA KM KOLEM NEJBLIŽŠÍ NABÍJECÍ STANICE. CO SE STANE, KDYŽ SE PŘI NEHODĚ PORUŠÍ DVOJITÝ PLÁŠŤ BATERIE A CHLADICÍ VODA VNIKNE DOVNITŘ? Z AUTA SE OKAMŽITĚ STANE NEUHASITELNÁ POCHODEŇ A POSÁDKA NEMÁ ŠANCI NA PŘEŽITÍ, PROTOŽE OHEŇ SE ROZHOŘÍ TAK RYCHLE, ŽE ANI NEZRANĚNÍ NEMAJÍ ŠANCI UTÉCI. KDYBY MĚLI LIDÉ PONĚTÍ, CO TO TECHNICKY ZNAMENÁ ELEKTROMOBIL A JAKÁ JSOU RIZIKA, KTERÁ PŘEDSTAVUJE, NIKDY BY SI TO NIKDO NEKOUPIL! JENŽE INFORMACE TOHOTO DRUHU JSOU DOSTUPNÉ JEN HRSTCE TECHNICKY VZDĚLANÝCH JEDINCŮ, KTEŘÍ ZNAJÍ FYZIKÁLNÍ ZÁKONY A DOVEDOU SI SPOČÍTAT, CO ELEKTRICKÝ POHON OBNÁŠÍ. A ZKUSTE SI TAKÉ ZJISTIT, KOLIK BUDETE, JAKO MAJITELÉ ELEKTROMOBILU, PLATIT OD PŘÍŠTÍHO ROKU ZA POVINNÉ RUČENÍ, POKUD NAJDETE POJIŠŤOVNU, KTERÁ BUDE OCHOTNÁ VÁŠ ELEKTROKŘÁP POJISTIT. VELMI ZAJÍMAVÉ!
______Strojový přepis videa ______
[00:00.000 --> 00:04.000] trápí a to je jich mobilita.
[00:04.000 --> 00:09.000] Podíl elektrických aut, plně elektrických aut na Českém vozovém parku jsou dvě promilé.
[00:09.000 --> 00:13.000] To je pro statistika v rámci chyby. Ten počet neexistuje.
[00:13.000 --> 00:20.000] Tak reaguje český občan na nabídku, která je pro něj nevýhodná, nevhodná, nemá na ní peníze.
[00:20.000 --> 00:26.000] Tam, kde není trh jako v Česku znásilňován dotacemi, tak tam prostě odpovídá zákazník
[00:26.000 --> 00:31.000] Toto nechci. V Německu se snížily dotace teď a příští rok se skončí.
[00:31.000 --> 00:36.000] V Německu hned v lednu klesla poptávka o 83%. Stejně tak v lednu v Číně.
[00:36.000 --> 00:42.000] Na to reagoval pan Musk, sundal o 20% ceny vozů Tesla a vrací se za dotacemi do Ameriky.
[00:42.000 --> 00:51.000] Všechno jede na drogách dotací, které tady zelení ideologové, jako jsou piráti, posílají lidem, zbídačujou je.
[00:51.000 --> 00:59.000] To tady bylo řečeno. Česká republika, spolu se Slovenskem, má největší automobilní průmysl na světě v poměru na tvorbě hrubého domácího produktu.
[00:59.000 --> 01:07.000] Tady v Česku dobře živilo dosud automobilní průmysl 420 tisíc lidí. To je teď zásadně ohroženo.
[01:07.000 --> 01:10.000] Tak, necháme reagovat. Pan europoslanec, prosím.
[01:10.000 --> 01:18.000] Já nepochybuji o tom, že se tady budou vyrábět elektroauta. Byl bych velmi rád, kdyby Česká republika se k té věci nestavila negativně, ale pozitivně.
[01:18.000 --> 01:25.000] A prostě ve chvíli, kdy celý svět přechází na novou technologii, tak se snažila v tomto směru být lídrem a nikoliv zaostávat.
[01:25.000 --> 01:30.000] Já nechápu úplně tenhle ten negativismus, protože to je právě to, co podkopává pozici našeho průmyslu.
[01:30.000 --> 01:38.000] A to přesně to, co charakterizuje otržené elity, které žijou velmi luxusní život v Bruselu. Máte třimilionovej plat ročně.
[01:38.000 --> 01:39.000] Nemám.
[01:40.000 --> 01:46.000] To máte s náhradama, s dalšíma. A tady ty lidi, polovina českých pracujících, má třicetisíc hrubého.
[01:46.000 --> 01:51.000] A vy mu říkáte, že je pro něj nařízeno mít elektrické auta.
[01:51.000 --> 01:56.000] Vy samozřejmě mediálně říkáte, chudý Češi budou mít ty ojetiny. A to je ten výsledek.
[01:56.000 --> 02:00.000] Tady se vozí čím dál tím víc starší ojetiny. Je tady 16 let průměr.
[02:00.000 --> 02:06.000] A vaše násilná elektromobita znamená daleko zatížení životního prostředí.
[02:06.000 --> 02:12.000] Ovšem, vy už to víte, jak to uděláte. V roce 27 se dají emisní poplatky i na benzín a naftu,
[02:12.000 --> 02:16.000] který hrozí zdražit každý litr asi o šest korun.
[02:16.000 --> 02:21.000] A dokonce máte kolegy, protože vy jste nejenom Pirát Českej, ale jste Pirát Německý straně.
[02:21.000 --> 02:27.000] Pirátský jste šéf Evropský Pirátský straně. Vy máte Pirátskou internacionálu zelenou v Evropě.
[02:27.000 --> 02:31.000] A vy prostě chcete těm lidem něco nařizovat.
[02:31.000 --> 02:37.000] Myslím, že Saša Vondra, který zažil rudou diktaturu, občas musí mít pocit noční můry.
[02:37.000 --> 02:43.000] Že tady se opět vrací ideologie, že nám lidi nařizujou, co si máme kupovat, co si máme vyrábět.
[02:43.000 --> 02:46.000] Vy prostě nařizujete automobilkám, co si mají dělat.
[02:46.000 --> 02:50.000] Vy tady rušíte tržní svobodnou ekonomiku, o který jsme všichni toučili.
Podobné e-maily
27108 | K pláči | 2023-11-06 07:44:00 |
29413 | Elektromobily končí... | 2024-05-12 08:05:13 |
29496 | Elektromobily končí... | 2024-04-23 22:41:05 |
32398 | ,: V Mladé Boleslavi končí elektromobily, není divu, aneb o čem nás v draze placené ČT neinformují | 2025-01-20 05:51:33 |
33088 | Evropská unie - automobilita končí - EURO 7 se o to postará | 2025-03-06 09:04:52 |