Show Email
Boeing 757 registrovaný ve Velké Británii létal nad Brnem a práškoval jej britskou mutací koronaviru. To vysvětluje proč je v Brně největší nárůst nakažených britskou mutací.
Z německého Lipska odstartoval nákladní Boeing 757
registrovaný na kurýrní společnost DHL, odletěl do
České republiky a začal kroužit nad Brnem a bez
přistání se poté vrátil znovu do Lipska! Šokující
letový
záznam doslova výraží dech! Co prováděl nákladní
Boeing registrovaný ve Velké Británii při kroužení v
obrovské výšce 11 278 metrů nad Brnem? Takhle se
tedy do ČR dostávají ty britské mutace? Na podivné a
zdánlivě bezcílné lety nákladních Boeingů a Airbusů
nad Evropou upozorňuje čím dál tím více spotterů!
A je to tady znovu a tentokrát už jde opravdu do tuhého. Naše redakce byla ve čtvrtek zalarmována fanouškem letectví a tzv. spotterem, který si všiml záhadného a podivného letu, který naprosto nedává smysl a vyvolává i mezi spottery velké obavy. Mezi amatérskými fanoušky do letectví se už delší dobu hovoří o podivných přeletech a kroužení letadel nad Evropou, které začalo vloni na jaře a od té doby tyto úkazy na nebi pokračují, ale dosud se jednalo pouze o menší letadla a stroje, které kobercují nad krajinou sem a tam.
Posléze odlétají zpátky na letiště, které je obvykle v cizině, tedy mimo území České republiky. Naše redakce všechny podněty spotterů prověřuje. V některých případech jde opravdu o letadla, která jsou registrována na společnosti, které se zabývají kartografií a geodézií, tedy v takovém případě jde logicky o fotografování krajiny pro mapové účely a tvorbu tzv. ortofotomap, ale těchto podivných letů je tolik, že je vyloučené, aby všechny prováděly snímkování.
Boeing 757 G-BMJR v barvách DHL kroužil nad Brnem a potom se vrátil do Lipska
Mnoho letadel totiž kobercuje to samé území několikrát do týdne, a to je samozřejmě nesmysl, že by letadlo pořizující mapové snímky fotilo tutéž krajinu znovu a znovu několikrát za týden. Kromě toho, mnoho těchto letů probíhá po setmění, což vylučuje samotnou podstatu a účel takového fotografování. Stejně tak tyto lety neprobíhají nad zajímavými památkami, že by se jednalo o vyhlídkové lety, protože takové lety mají úplně jinou stopu a charakter.
Každý, kdo někdy letěl vyhlídkovým letem, tak ví, že takový let nemá ani náhodou charakter koberce, ale je to klasický okruh nad zajímavými místy a poté následuje návrat na letiště. Pilot často zákazníkovi vyhoví tzv. smyčkou, že nad zajímavým místem udělá kolečko, tedy oblet a pokračuje se nad další zajímavé místo. Na letovém záznamu to potom vypadá jako kudrlinka, malá smyčka na jinak relativně rovné letové dráze. To je charakteristické chování vyhlídkových letů. Jenže lety, kterými je zaplavena obloha celé Evropy od loňského jara, vypadají úplně jinak.
Letecké kobercování nad Evropou vzbuzuje už od loňského jara velké obavy mezi spottery
Mnoho letadel kobercuje prostory nad rozhraním tzv. vzdušných zdviží, které znají piloti větroňů, kluzáků a paraglidisté. Vzdušná zdviž je místo, kde se ohřívá od země vzduch a stoupá vysoko vzhůru. Teplý vzduch se tvoří nad pevninou, nejčastěji nad lesy a loukami, ale rovněž nad skalami, a to hlavně v odpoledních a večerních hodinách, kdy skály, které jsou přes den Sluncem zahřívány, působí jako tepelný akumulátor, který posiluje vzdušnou zdviž v odpoledních a večerních hodinách. A pokud taková krajina je v blízkosti vodní plochy, vzniká zajímavý jev, vortexový vztlak, kdy teplý vzduch stoupající vzhůru přisává z vodn