Show Email
Přerušení letecké dopravy kvůli pandemii Covid-19 ukončilo program Dark Sky na zatemňování oblohy pomocí koberců nanohliníku jako urychlovače hoření v leteckém kerosinu (chemtrails).
V Evropě se počasí vrátilo k normálu poté, co skončila letecká doprava kvůli Covidu. Modré nebe bez čar, žádné bílé čmouhy, žádné mléko na obloze, nižší teploty a začalo pršet. Co to má znamenat?
Možná jste si všimli jednu zásadní věc, že po vypuknutí koronavirové krize se za poslední půl rok srovnalo a znormalizovalo počasí v Evropě. Začalo znovu normálně pršet, zmizela katastrofální sucha, snížily se letní teploty, znovu se začaly objevovat bouřky v Evropě, a to velmi hustě, jako kdysi před desítkami let, kdy něco takového mladá generace už ani nezná. Důvodem normalizace počasí je praktická eliminace letecké dopravy, která v Evropě klesla o více jak 95% a nebe nad Evropou je prakticky prázdné. Nedochází totiž k práškování evropské oblohy pomocí látek na bázi oxidů hliníku v rámci program EU a USA s kódovým označením Dark Sky.
Tento program na zatemňování oblohy před zvyšujícím se tvrdým zářením Slunce, běží na planetě 30 let, a to již od počátku 90. let. Operaci zajišťují výrobci paliv, leteckého kerosinu, kteří od počátku 90. let přidávají do leteckého paliva urychlovač hoření kerosinu na bázi částic nano-hliníku, které zvyšují teplotu hoření paliva a prodlužují životnost leteckých motorů, především trysek pro přívod paliva. V roce 2001 byla publikována zajímavá studie [2] o používání nano-hliníku v leteckém kerosinu. Používání chemtrails v roce 2016 přiznal bývalý šéf CIA John Brennan. Článek a video jsme přinesli zde.
Přerušení letecké dopravy ukončilo program Dark Sky na zatemňování oblohy pomocí koberců nanohliníku jako urychlovače hoření v leteckém kerosinu
Jenže, tento speciální oxid hliníku má ještě jednu zásadní vlastnost, a to je vazba molekul vody v atmosféře, takže nad planetou přestává pršet. Voda prostě odmítá kondenzovat přirozenou cestou, kdy se vodní pára ochladí vlivem chladného vzduchu a po ochlazení pára kondenzuje a padá k zemi dolů jako déšť. Oxidy hliníku v atmosféře jsou dostatečně malé, že neklesají k zemi nijak rychle, jejich pokles je velmi pomalý, v průměru klesá částice nanohliníku z výšku letové hladiny letadla 10 500 metrů přibližně měsíc.
Během té doby vlivem vzdušného proudění částice obletí planetu až 2x kolem dokola. Částice mají tendenci se shlukovat ve vzdušných proudech, obvykle v tzv. kontinentálním proudění na rozhraních moře a pevniny, což jsou přesně ta proudění vzduchu, která zajišťují transport vody vzduchem nad pevninu a následný déšť. Jenže, vzhledem k vysoké koncentraci nanohliníku v atmosféře voda odmítne spadnout na zem v podobě deště, paličatě se drží v oblačné podobě a nedochází ke kondenzaci.
Koberec na přechodu nížiny a svahů Šumavy, typické místo, kde vznikají vzdušné zdviže
Jistě si pamatujete z minulých let, kdy na nebi se formovala mračna, ale nezapršelo a nezapršelo, prostě nic. Jakmile se na konci února tohoto roku uzavřela celosvětová letiště, už o dva měsíce v dubnu si lidé začali všímat, že začalo normálně pršet, vrátily se vláhové normály, snížily se teploty, a hlavně, z oblohy zmizely chemtrails, tedy stovky bílých čar po dopravních letadlech, které před koronavirovou krizí zakrývaly oblohu.
Čáry po letadlech zůstávaly až 6 hodin a namísto modré blankytné oblohy jste obvykle viděli na obloze rozlité bílé mléko z rozmazaných čar po letadlech. Ty čáry a jejich rozmazání, to je součást projektu Dark Sky. Kvůli koronavirové krizi tak přestala létat letadla a v Evropě i v USA znovu prší. Bylo načase, protože Evropě hrozila obrovská vodní krize, kterou EU neuměla řešit, takže dočasné přerušení práškování pomocí uzemnění letadel tak vyřešilo v EU vodní krizi. Ovšem místo toho začala práškovat malá letadla, která kobercují vybrané vzdušné zdviže na přechodech vodních ploch a pevniny a něco zřejmě rozprašují, už od jara tohoto roku a od chvíle, kdy přestala létat velká dopravní letadla. Přinesli jsme o tom články zde a zde.
Sotva se vyčistila obloha od chemtrails, začala všude poletovat malá letadla, zběsile sem a tam a vytvářející koberce, několikrát týdně, nad jedním a tím samým místem
Znovu narůstající covidová vlna je podivná, podezřelá, jakoby uměle vyvolaná. Pozitivně jsou testováni lidé, kteří nikam na dovolenou do ciziny nejeli, kteří se s nikým nestýkají, pouze chodí na procházku se psy k rybníku. A právě nad těmito rybníky a vodními plochami malá letadla už od jara cosi fotí, monitorují, anebo přinejhorším rozprašují. Do redakce jsme dostali zajímavý e-mail od čtenáře, který reagoval na náš článek o kobercujících letadlech v Evropě. Upozornil nás na to, že tyto vzdušné stoupavé proudy na předělech vodních ploch a pevniny opravdu dokáží velmi vysoko vynášet částice, prach, nanočástice, aerosoly a další.
Program Dark Sky v praxi před vypuknutím Covidové operace
Pokud ale prý nahoře v atmosféře je kompaktní vrstva nanohliníku z rozlitého mléka, tedy z čar po dopravních letadlech a jejich hustém provozu, potom tato nanohliníková vrstva takový aerosol pohltí a ten nezkondenzuje, nespadne dolů. Čtenář nám napsal, že pokud by kdokoliv chtěl rozprašovat nějaký virus z malých letadel, měl by na to plán, koncept, a chtěl by, aby vzdušné stoupavé proudy látku nasály, vynesly vysoko někam do 10 km, kde tyto látky potom vstoupí do kontinentálního proudění a přenese je to někam dále, kde to potom spadne o několik hodin později a vyprší s deštěm, tak aby to takto fungovalo, muselo by se nejprve zastavit práškování z dopravních letadel. Někdo by musel velká dopravní letadla uzemnit. A teprve poté by to fungovalo. A sami víte, co tento rok proběhlo.