Show Email
Pokuty z radarů generují zajímavé zisky městům a obcím, kterým takto bezpracně proudí finanční prostředky a můžou zaměstnávat další zbytečné úředníky. Správné je všechny radary a úseková měření zrušit, protože jsou nesmyslná, řidiči na nich jezdí bezchybně a nic se nevybere. Proto vznikla petice, kterou je možno podepsat.
Jsme v šoku! Žádné pokuty! Všichni dodržují předepsanou rychlost! Co
vymyslíme teď?
Po více jak měsíčním provozu jsou úředníci spolu s vedením radnic v Písku a
Příbrami zděšení. Nikdo nepřekročil rychlost! Vybrané pokuty činí nula. V
překladu, těšili jsme se na penízky od řidičů, ale ti bídáci dodržují
předpisy.
Pan místostarosta Písku Josef Soumar (Piráti) dokonce sděluje
„Pokud systém bude pro město ztrátový, tak si jeho provoz neumím
představit. Museli bychom někoho propustit.“
Tak to je obrovská tragédie. Jen mám chuť se pirátského radního zeptat, zda
jsou tu občané od toho, aby sloužili úředníkům anebo jestli by to náhodou
nemělo být naopak.
Pan radní za Piráty si stěžoval již na podzim minulého roku, že město Písek
muselo přijmout šest nových úředníků
a k tomu ještě nakoupit software za dva miliony.
A ke steskům se přidává i příbramský starosta pan Konvalinka (ANO):
„Opravdu tam nikdo nejezdí mimo limit.“ A posteskl si, že loni to podle něj
vypadalo, že se bude měřit kompletně celý úsek D4 (těch osm úsekových
měření), a radnice nabyla dojmu, že počet vzniklých přestupků bude obrovský.
I v Příbrami nelenili a přibrali dva nové pracovníky. Inu lehce vydělané
milióny do městské kasičky, neberte to.
Celá absurdita nynějších „problémů“ radních v Příbrami a Písku odhaluje
pokřivené vnímání fungování i samotného smyslu radnice a dobře známé
pravidlo bobtnání státní i veřejné správy, která si dokáže jednotlivé
činnosti již sama o sobě vytvářet.
Hořekování píseckých a příbramských radních potvrzují starý známý fakt, že
velkou motivací pro zavádění radarů jsou finanční prostředky do rozpočtů
měst. Pokuty z radarů generují zajímavé zisky městům a obcím, kterým takto
bezpracně proudí finanční prostředky.
Neměli bychom ale při absurditě celé kauzy zapomínat na podstatný možná v
tomto případě klíčový faktor a tím je bezesporu rozhodnutí ministerstva
dopravy pod vedením pana ministra Kupky (ODS), který mohl zrušit počet
úsekových měření na nulu a tím pádem by žádný problém nebyl.
I když možná by vyvstal větší problém, radním v Písku a Příbrami by naděje
na výběr pokut od řidičů klesla na nulu.
Právě kvůli nesmyslnosti instalace radarů na dálnicích vznikla petice za
Zákaz radarů na dálnicích. Podepsat ji můžete ZDE