Show Email
Text a odkaz na video R. Čumpelíka o petici za odmítnutí protipandemické dohody WHO.
Krásné ráno všem,
podívejte se na následující videa a vzpomeňte si na předchozí roky. Mnoho z Vás se v dobré víře nechalo opatřit chemikálií, která byla označována za ochranu pro Vaše dobro. Mnoho lidí uvěřilo a později zjistilo, že jde o celosvětový podvod. Situace v zákulisí pokračuje. Co Vám říká intuice? Budeme tentokrát moudřejší?
Opatrujte se, I.
https://www.youtube.com/watch?v=bw7HCanmrek
https://rumble.com/v3xemed-nmeck-europoslankyn-vyzvala-nrody-aby-se-vzbouily-proti-svm-vldm.html?fbclid=IwAR1eDjnDET1z4hRSc8FMvWykF5_aoEGvfvm1hyGdnXGoyKKVJSSi-gRZp6s
Text z Wordu:
PETICE ZA ODMÍTNUTÍ PROTIPANDEMICKÉ DOHODY PŘIPRAVOVANÉ WHO
v souladu s čl. 18 Listiny základních práv a svobod a zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů Vážení spoluobčané, předkládáme Vám tuto petici, která naprosto odmítá nově připravovaný dokument Světové zdravotnické organizace (dále též „WHO“) k systému řízení celosvětových pandemií a podezření na pandemie (dále též „Protipandemická dohoda“). Protipandemická dohoda v současném, ač prvotním znění, je dle našeho názoru zcela nepřijatelná a nepřípustná, a Česká republika by se proti ní na mezinárodní politické scéně měla ostře vymezit. Důvodem odmítnutí nově připravované mezinárodní úmluvy jsou závažná podezření o řízení agentury Světové zdravotnické organizace, střetu zájmu při financování nebo roli vedoucích pracovníků v čele s generálním ředitelem Tedros Adhanom Ghebreyesus. Naopak žádáme, aby Česká republika vyzvala další členské státy k vyšetřování uvnitř Světové zdravotnické organizace. Zároveň žádáme, aby Česká republika společně s dalšími zeměmi vyzvala k prošetření řízení a rozhodování agentury Světové zdravotnické organizace v rámci svého členství v Organizaci spojených národů. Nová mezinárodní úmluva prozatím v podobě tzv. „Nultého draftu“, která se nyní diskutuje a schvaluje na úrovni pracovních skupin Světové zdravotnické organizace, má být schválena v květnu 2024. Dokument předkládá naprosto direktivní pravidla, která ohrožují suverenitu jednotlivých členských států a zasahují do základních práv a svobod člověka. Žádáme, aby Česká republika provedla vlastní detailní právní analýzu připravovaného návrhu, zdali dokument neporušuje zákon číslo 1/1993 Sb., Ústavy České republiky, zdali neporušuje další zákony České republiky, zdali nepředstavuje bezpečnostní a lidskoprávní rizika směrem k občanům naší země. Nultý draft zcela opomíjí základní lidská práva a svobody, která jsou garantována vnitrostátními právními předpisy jednotlivých států (v našem případě Ústavou České republiky a Listinou základních práv a svobod), právními předpisy Evropské unie (Listinou základních práv Evropské unie, Evropskou úmluvou o lidských právech) a právními předpisy na mezinárodním úrovni - Mezinárodním paktem o občanských a politických právech a konečně též Všeobecnou deklarací lidských práv. Žádáme prověření, zda Protipandemická dohoda neporušuje další právní předpisy, kterými je Česká republika vázána, např. Úmluvu o lidských právech a biomedicíně. V tuto chvíli Protipandemická dohoda zcela nedostatečně vyjadřuje závazek zachovat a co nejméně limitovat např. svobodu pohybu a pobytu, kdy tyto svobody byly při poslední pandemii COVID-19 bezprecedentně omezeny, mnohdy bez hlubšího zamyšlení nad ochranou těchto práv. Vyzýváme ke správnému využití zákona o veřejnoprávních médiích, aby byla v České televizi a Českém rozhlase umožněna výrazná odborná diskuze za účasti právníků, ústavních odborníků a dalších zástupců práva celého názorového spektra včetně oponentních návrhů. Vyzýváme k uplatňování všech demokratických principů a hodnot, které mají přispět k informovanosti obyvatel. Zároveň žádáme, aby v případně ratifikace této mezinárodní úmluvy proběhlo celonárodní referendum, které přijme nebo odmítne nová pravidla Světové zdravotnické organizace (WHO). Zcela odmítáme následující články a přílohy z připravované mezinárodní smlouvy Světové zdravotnické organizace, které centralizují řízení, rozhodování, nákupy, distribuci, práci s informacemi včetně sociodemografických dat o názorech a náladách svých obyvatel. V této podobě považujeme tato pravidla za silně totalitní a lehce zneužitelná proti vůli obyvatel, případně zneužití při diskriminaci části obyvatel země. Připravovaná úmluva je v této podobě neakceptovatelná a je potřeba ji odmítnout. Žádáme, aby zástupce České republiky při OSN a WHO pravidelně a zcela transparentně informoval veřejnost o všech fázích příprav této mezinárodní úmluvy, aby průběžně informoval o veškerých náležitostech, které s úmluvou a jejím schvalováním souvisí. Petice požaduje demokratické projednání a uplatnění principů přímé demokracie v těchto bodech:
1. Prošetření všech okolností souvisejících s řízením, rozhodováním a financováním WHO.
2. Průběžné zprávy přímého zástupce České republiky při OSN a WHO, aby transparentně informoval veřejnost.
3. Žádáme, aby Česká republika provedla vlastní detailní právní analýzu této mezinárodní úmluvy.
4. Vyzýváme ke správnému využití zákona o veřejnoprávních médiích, k odborné diskuzi včetně demokratické diskuze nad oponentními návrhy.
5. Požadujeme vyhlášení celostátního referenda k nově připravované úmluvě WHO.
Závěrem vyzýváme všechny občany k všeobecné bdělosti, politickému a informačnímu zájmu, veřejné diskuzi, ale zejména využití veškerých možností k právnímu a občanskému odporu. Děkujeme Vám za pozornost.
Autor petice: Robin Čumpelík, bytem Příběnická 978/10, 130 00 Praha
Zastupovat tuto petici při jednání se státními orgány je oprávněn Robin Čumpelík, bytem Příběnická 978/10, 130 00 Praha 3.
V Čeladné, dne 4. listopadu 2023
........................................................
Robin Čumpelík
PODPISOVÝ ARCH K PETICI ZA ODMÍTNUTÍ PROTIPANDEMICKÉ DOHODY WHO
Petent svým podpisem vyjadřuje souhlas se zněním Petice, s jejímž zněním měl možnost se seznámit. Dle ust. § 4 zák. č. 85/1990 Sb., o právu petičním, uvádíme, že podpisový arch se týká petice za odmítnutí protipandemické dohody připravované WHO ze dne 4. 11. 2023, jejímž autorem je pan Robin Čumpelík. Dále uvádíme, že přílohou každé složky jsou citace z Listiny základních práv a svobod a petičního zákona.
Čitelné jméno a příjmení
Bydliště (ulice a číslo) Podpis PODPISOVÝ ARCH K PETICI ZA ODMÍTNUTÍ PROTIPANDEMICKÉ DOHODY WHO
Petent svým podpisem vyjadřuje souhlas se zněním Petice, s jejímž zněním měl možnost se seznámit. Dle ust. § 4 zák. č. 85/1990 Sb., o právu petičním, uvádíme, že podpisový arch se týká petice za odmítnutí protipandemické dohody připravované WHO ze dne 4. 11. 2023, jejímž autorem je pan Robin Čumpelík. Dále uvádíme, že přílohou každé složky jsou citace z Listiny základních práv a svobod a petičního zákona.
Čitelné jméno a příjmení
Bydliště (ulice a číslo) Podpis PODPISOVÝ ARCH K PETICI ZA ODMÍTNUTÍ PROTIPANDEMICKÉ DOHODY WHO
Petent svým podpisem vyjadřuje souhlas se zněním Petice, s jejímž zněním měl možnost se seznámit. Dle ust. § 4 zák. č. 85/1990 Sb., o právu petičním, uvádíme, že podpisový arch se týká petice za odmítnutí protipandemické dohody připravované WHO ze dne 4. 11. 2023, jejímž autorem je pan Robin Čumpelík. Dále uvádíme, že přílohou každé složky jsou citace z Listiny základních práv a svobod a petičního zákona.
Čitelné jméno a příjmení Bydliště (ulice a číslo) Podpis PŘÍLOHA Listina základních práv a svobod Čl. 18 (1) Petiční právo je zaručeno; ve věcech veřejného nebo jiného společného zájmu má každý právo sám nebo s jinými se obracet na státní orgány a orgány územní samosprávy s žádostmi, návrhy a stížnostmi. Zákon č. 85/1990 Sb., o právu petičním § 1 (1) Každý má právo sám nebo společně s jinými obracet se na státní orgány se žádostmi, návrhy a stížnostmi ve věcech veřejného nebo jiného společného zájmu, které patří do působnosti těchto orgánů (dále jen "petice"). (poznámka: zákon umožňuje podat petici i jedinému člověku) § 2 Ve výkonu petičního práva nesmí být nikomu bráněno. Výkon tohoto práva nesmí být nikomu na újmu. § 3 (1) K sestavení petice, opatření podpisů občanů pod ni, doručení petice státnímu orgánu a jednání s ním mohou občané vytvořit petiční výbor. (poznámka: znamená to, že občané nemusí mít petiční výbor, pokud jej nepotřebují, například když není nutné další jednání se státním orgánem) (3) Členové petičního výboru jsou povinni určit osobu starší 18 let, která je bude zastupovat ve styku se státními orgány. § 4 (1) Občan nebo petiční výbor může každým způsobem, který neodporuje zákonu, vyzývat občany, aby petici svým podpisem podpořili. K podpisu pod petici občan uvede své jméno, příjmení a bydliště. Musí být umožněno, aby se s obsahem petice před podpisem řádně seznámil. K podpisu nesmí být žádným způsobem nucen. (2) Pokud podpisové archy neobsahují text petice, musí být označeny tak, aby bylo zřejmé, jaká petice má být podpisy podpořena; dále na nich musí být uvedeno jméno, příjmení a bydliště toho, kdo petici sestavil, nebo jméno, příjmení a bydliště toho, kdo je oprávněn členy petičního výboru v této věci zastupovat. (3) K účelu uvedenému v odstavci 1 mohou být petice a podpisové archy vystaveny též na místech přístupných veřejnosti. K tomu není třeba povolení státního orgánu, nesmí však dojít k omezení provozu motorových a jiných vozidel a k rušení veřejného pořádku. (4) Shromažďováním podpisů na místě přístupném veřejnosti může být pověřena osoba, která dosáhla věku 16 let. § 5 (1) Petice musí být písemná a musí být pod ní uvedeno jméno, příjmení a bydliště toho, kdo ji podává; podává-li petici petiční výbor, uvedou se jména, příjmení a bydliště všech členů výboru a jméno, příjmení a bydliště toho, kdo je oprávněn členy výboru v této věci zastupovat. (2) Státní orgán, jemuž je petice adresována, je povinen ji přijmout. Nepatří-li věc do jeho působnosti, petici do 5 dnů postoupí příslušnému státnímu orgánu a uvědomí o tom toho, kdo petici podal. (3) Státní orgán, který petici přijal, je povinen její obsah posoudit a do 30 dnů písemně odpovědět tomu, kdo ji podal anebo tomu, kdo zastupuje členy petičního výboru. V odpovědi uvede stanovisko k obsahu petice a způsob jejího vyřízení. § 9 Ustanovení jiných právních předpisů upravující řízení před státními orgány a přijímání a vyřizování stížností, oznámení a podnětů neplatí pro přijímání a vyřizování peticí podle tohoto zákona.