Show Email
Video z Paralelne.cz rozhovor s mladým Tondou, kterému to politicky myslí.
Kritickým myšlením a pozorným nasloucháním argumentů z obou stran dospěl k jasnému názoru, že všechno co se jede na dezinfoscéně je pravda.
Rozhovor se školákem o našem školství atd. Nevídané, obdivuhodné, doporučuji
každému sledovat celé. Takové vnouče mít!!
https://www.youtube.com/watch?v=m3a5uBwbkHQ
(https://www.youtube.com/watch?v=m3a5uBwbkHQ)
Přepis videa:
[00:00.000 --> 00:09.000] Vlasteneci je podle mě i ten, kdo z nějakým způsobem nezištně pro tu zemi něco dělá.
[00:09.000 --> 00:16.000] V minulý rok jsme byli na filmu, kde nám ukazovali kluka, který si jako nechába předlávat po hlaví.
[00:16.000 --> 00:20.000] To dítě si utvrří samozřejmě názor, jako podle toho, co mu ukazuju v té škole.
[00:20.000 --> 00:26.000] Ten učitel by mělo jako ukazovat obě strany a měl by nechat díti si vytvořit, aby si ten názor vytvořil sami.
[00:31.000 --> 00:41.000] Dobrý den, vítejte usledování dnešního dílu na paralelně CZ a dnes budu mít trošičku netradičního hosta.
[00:41.000 --> 00:49.000] Říká se, že škola je základ života a mým hostem dnes bude člověk, kterému je 13 let a chodí do 7.3.
[00:49.000 --> 00:54.000] Ménuje se Antonín Comeres. Tondo, ahoj, já ti zdravím.
[00:54.000 --> 01:04.000] Já se tě chci zeptat, protože my jsme se potkali na demonstracii, kde tráp se konala před budovou vysoké školy ekonomické.
[01:04.000 --> 01:13.000] Byla to demonstracie za pana děkana ševčíka a já jsem se tam stebů dál do řeči a překvapilo mě, že na to, že ti je 13 let,
[01:13.000 --> 01:21.000] tak máš vupravdu velmi zajímavé a řekl bych úplně vyspělé názory.
[01:21.000 --> 01:29.000] A já se tě chci zeptat, kdy ty si se začal zajímat o to, co většinou děti v tvém věku vůbec neřeší?
[01:29.000 --> 01:36.000] No, já jsem se o politiku začal zajímat, když začal covid. Už mi to přišlo v polovině covidu.
[01:36.000 --> 01:41.000] Jako do poloviny jsem jako tak trochu mlučel a jako tak jsem to toleroval.
[01:41.000 --> 01:47.000] A potom jsem se vlastně mi to rocevaklu však je to dívný, protože vlastně máme nosit ty roušky furt a tady to.
[01:47.000 --> 01:58.000] A začal jsem se o to zajímat a pak kdy začala teda válka na Ukrajině, tak už jsem v tom trochu taky jel a o politiku jsem se začal zajímat víc.
[01:58.000 --> 02:08.000] A když se teda vrátíme k tomu covidu, jak ty si to uplynulé dvou leté nebo skoro tří leté covidové období vnímal z pohledu žáka?
[02:08.000 --> 02:12.000] Měli jste ve škole nějaké restrikce? Jaké to pro tebe bylo?
[02:12.000 --> 02:19.000] No, na začátku covidu jsme teda, je zedne na den, už zavřeli školy, takže to bylo trochu překvapení.
[02:19.000 --> 02:29.000] Ale potom kdy začala online výuka, tak pak ta forma toho učení probíhala spíš tím způsobem, že zadal nám ukoly jako a my jsme si je měli dělat sami doma
[02:29.000 --> 02:35.000] a spíš nás toučili rodiče, což bylo trochu takový špatný, protože táto taky měl svoji práci a tady to.
[02:35.000 --> 02:44.000] Ještě pak brácha, já mám blačího bráchu, deset let, a ten taky měl v podstatě učení, takže potom to bylo pro i pro rodiče poměrně nároční.
[02:44.000 --> 02:50.000] A kdy jsme se potom vrátili do školy, tak bylo trochu nepříjemné, že jsme museli nosit roušky.
[02:50.000 --> 02:56.000] Občas učitely ani nebylo rozumět, když mluvilo přes tu roušku, takže to bylo takový špatný.
[02:57.000 --> 03:02.000] Jako samozřejmě, pak se tam nahromadili i některým dětem a tady to byli tam nějaké resty,
[03:02.000 --> 03:08.000] že ty děti přítí online výuce, pak toho i využívali, že se třeba nepřihlásili na tou výuku
[03:08.000 --> 03:13.000] a tady to jako dokonce zvedliší třídy u nás nekluk, se nepřilašoval ani jednou na online výuku,
[03:13.000 --> 03:18.000] že jo a měl tam prostě potom vůbec neuměl to, co se tam učila tady to.
[03:18.000 --> 03:25.000] Takže to bylo trochu nepříjemné, ale potom jsme na štěstí dostali jinou učitelku už v pátý-tríje.
[03:25.000 --> 03:32.000] Když to začínalo a tam už byla lepší teda a to tu online výuku už dělala trochu lív.
[03:32.000 --> 03:38.000] Ona byla taková přísná, ale velmi milá, taková hodna, ale ta nás naučila teda si myslím
[03:38.000 --> 03:42.000] i jako přes ten online ačkoliv to nebylo úplně ideálně.
[03:42.000 --> 03:45.000] Chybilo ti trošku to odloučení od svých spolužáků?
[03:45.000 --> 03:51.000] Chybilo, chybilo bylo to takový, že ten kontakt tam nebyl, ale zároveň mám teda plno kamarádu,
[03:51.000 --> 03:57.000] jsem měl v té době jako mimo školu, takže jsem jako se stýkal s níma,
[03:57.000 --> 04:01.000] takže jsem každý odpole dnes s níma chodil ven, ale trochu měma dělala to,
[04:01.000 --> 04:07.000] že jsem nemohu být s níma s plůžákama a čkoliv jsem měl i kamarádi Venku.
[04:07.000 --> 04:11.000] Já si pamatuju, když jsem byl v tvém věku na základní škole,
[04:11.000 --> 04:16.000] tak jsme měli hodinu, která se menovala občanská výuka.
[04:16.000 --> 04:19.000] Dneska se to tuším jenu je nějak výchovat demokratického občana
[04:19.000 --> 04:22.000] nebo výchovák občanství nebo tak.
[04:22.000 --> 04:25.000] Co tam v těchto hodinách probíráte?
[04:25.000 --> 04:30.000] My jsme měli mnou učitelku, která je to dostaková hodina
[04:30.000 --> 04:34.000] jako politická i tady je to v tom i trochu to,
[04:34.000 --> 04:37.000] a čkoliv tam jde hodně učitele, který to učí,
[04:37.000 --> 04:40.000] protože teď máme pani učitelku, se kterou děláme
[04:40.000 --> 04:43.000] v pracovním sešto nějaký cvičení,
[04:43.000 --> 04:47.000] ale dělali jsme teď e-ticketu, jsme probírali a tady to,
[04:47.000 --> 04:50.000] a pani učelka to byla, s ní jsme se spíš v tom,
[04:50.000 --> 04:53.000] jako diskutovali, ale bylo to dostakové jednoz