Show Email
Zkopírovaný text z FB Daniela Vávry. Ten spekuluje nad tím, kdo platí prezidentskou kampaň Danuše Nerudové a její kandidaturu označuje za "projekt bohatých právníků, miliardářů a salónních levičáků". Bohatý korporát dokázal udělat z neznámého člověka jednoho z favoritů voleb.
*Stoupá NOVÁ HVĚZDA !?*
JAK SE DĚLÁ ,,SPRÁVNÁ " KAMPAŇJak se 'všichni' hádají o agenty Pávka a
Bureše, nikdo si nevšímá další hvězdy voleb o prezidenta - Danuše!*Kde
se vzala, tu se vzala a najednou **je třetí!* Což je věru zajímavé a zcela
'nenápadné'.JAKPAK se jen tento volební zázrak VYRÁBÍ ?!?!?! -
ZPOZORNĚTE!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
*Sl**yšeli jste do loňského roku o nějaké Danuši Nerudové?*
Jaké názory reprezentuje? Co dokázala? O co se zasloužila? Z čeho plyne
její 'obrovská popularita'? Z čeho plyne její sebevědomí na funkci?Byla
rektorka Mendelovy univerzity. *Kandiduje* ovšem* i REKTOR KARLOVY
UNIVERZITY a **NEMÁ ANI ZLOMEK mediálního prostoru jako Danuše
!!!!!!!!!!!!!!!*
Většina jejích veřejných aktivit spadá až do doby, kdy se zjevně
'rozhodla' kandidovat, a tak 'začala dělat' PR.
*Kde se vzala, tu se vzala a najednou je všude.* S Danuší, neznámým 'no name
člověkem' *udělali zničehonic rozhovor*, zatímco s ostatními kandidáty,
často mnohem známějšími osobami ne, *následujíc MÉDIA:*
Blesk, Aktuálně, Fórum24, E15 , idnes, Seznam zprávy, Rozhlas a ČT,
info.cz, Neovlivni.cz, Extra.cz, Denik, Penize.cz, Deník,
Referendum, Frekvence, Vogu, Reflex, Respekt, *To jsou ti hlavní,
máme tu ale i velmi "špecifické publikácie", *jako je třeba stránka
Českéduchody.cz (fakt to existuje)!!! Hip hopový Refresher !!! Life
magazín, Pro Ženy, Žena In, Heroine, Gender a věda, Czech Leaders,
Vlasta, Účetní portál,Koronerv či LuxuryBrno.cz.
*Za první kolo voleb chystá utratit tato skromná žena 40 (!!!) milionů
(!!!) korun.**Kdo jí to asi platí? (A přitom se nad sumou, jistě ne
konečnou, žádní 'hlídači čistoty a **transparentnosti demokracie' ani
slůvkem NEPOZASTAVUJÍ !!!)*
No tak třeba Zelený pokrytec, co zbohatl na letecké dopravě, *Hlavenka*.
Taky spoluzakladatel finančně poradenské skupiny Partners *Petr* *Borkovec*.
Někdejší *šéfka společnosti Deloitte*. Dalším sponzorem je také *Constantin
**Kinský*, bývalý bankéř a vlastník panství ve Žďáru nad Sázavou. Zajímavé
jsou i dary *od herních vývojářů z* *Amanita Design a Kovářika z Factoria.*
Jedním z hlavních aktérů kampaně je ovšem její *manžel (!!!) Robert
Neruda, **partner jedné z největších právních kanceláří v zemi Havel a
Partners! *Když je člověk špičkový právník, má též jistě kontakty na
'tučné' sponzory!Mezi spolupracovníky Nerudové patří Jan *Králík*, který v
minulosti pracoval pro iniciativu Rekonstrukce státu a* byl také
koordinátorem* *prezidentské kampaně Michala Horáčka*. Nerudová také
spolupracuje s PR manažerem Josefem *Koukolíčkem,* bývalým ředitelem
komunikace televize *Nova.* Digitální komunikaci v týmu má na starosti
Vilém *Franěk,* *bývalý* *marketingový manažer Mall TV.*
*'Hezký' projekt bohatých* právníků, miliardářů a salónních
'levičáků'. A *důkaz,
že když jsou peníze, jde (nejen) u nás všechno**. I udělat z neznámého
**člověka
jednoho z favoritů kandidatury na prezidenta. (*A to jistě i za 'nezištné'
'poradenské' podpory vysoce zkušených 'spojeneckých přátel'.) A taky
ukázka, jak se dělá 'opravdová kampaň' a co to obnáší pro všechny ty
ostatní, co kandidují taky ... .*Danuše je zkrátka PRODUKT !!!*
*Něco jako jogurt nebo sušenky Oreo. Při nákupu nezáleží na obsahu,* *ale
na obalu a PR kampani.**Je stejná nebo horší než všechny ostatní jogurty a
sušenky, ale stojí **za ní bohatý korporát a nechá si natočit hezkou
reklamu.** A tak si všichni koupí radši Danuši."*
HOWGH, OBČANE! A VČIL VOL !