Show Email
Zkopírovaný text z FB Daniela Vávry. Ten spekuluje nad tím, kdo platí prezidentskou kampaň Danuše Nerudové a její kandidaturu označuje za "projekt bohatých právníků, miliardářů a salónních levičáků". Bohatý korporát dokázal udělat z neznámého člověka jednoho z favoritů voleb.
stoupá NOVÁ HVĚZDA !!!
JAK SE DĚLÁ 'SPRÁVNÁ' KAMPAŇ (od Daniela Vávry) - jakoby 'NENÁPADNĚ' !!!!!!!!!!!!!!!
Jak se 'všichni' hádají o agenty Pávka a Bureše, 'nikdo' si nevšímá další hvězdy voleb 'o prezidenta' - Danuše! Kde se vzala, tu se vzala a najednou je třetí!?!?!? Což je věru zajímavé a zcela 'nenápadné'. JAKPAK se jen tento volební zázrak VYRÁBÍ ?!?!?! - ZPOZORNĚTE!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
Slyšeli jste do loňského roku o nějaké Danuši Nerudové?
Jaké názory reprezentuje? Co dokázala? O co se zasloužila? Z čeho plyne její 'obrovská popularita'? Z čeho plyne její sebevědomí na funkci?
Byla rektorka Mendelovy univerzity. Kandiduje ovšem i REKTOR KARLOVY UNIVERZITY a NEMÁ ANI ZLOMEK mediálního prostoru jako Danuše !!!!!!!!!!!!!!!
Většina jejích veřejných aktivit spadá až do doby, kdy se zjevně 'rozhodla' kandidovat, a tak 'začala dělat' PR.
Kde se vzala, tu se vzala a najednou je všude. S Danuší, neznámým 'no name člověkem'
udělali zničehonic rozhovor, zatímco s ostatními kandidáty, často mnohem známějšími osobami ne, následujíc MÉDIA:
Blesk, Aktuálně, Fórum24, E15 , idnes, Seznam zprávy, Rozhlas a ČT, info.cz, Neovlivni.cz, Extra.cz, Denik, Penize.cz, Deník, Referendum, Frekvence, Vogu, Reflex, Respekt,
To jsou ti hlavní, máme tu ale i velmi "špecifické publikácie", jako je třeba stránka Českéduchody.cz (fakt to existuje)!!!
Hip hopový Refresher !!! Life magazín, Pro Ženy, Žena In, Heroine, Gender a věda, Czech Leaders, Vlasta, Účetní portál,
Koronerv či LuxuryBrno.cz
Za první kolo voleb chystá utratit tato skromná žena 40 (!!!) milionů (!!!) korun.
Kdo jí to asi platí? (A přitom se nad sumou, jistě ne konečnou, žádní 'hlídači čistoty a transparentnosti demokracie' ani slůvkem NEPOZASTAVUJÍ !!!)
No tak třeba Zelený pokrytec, co zbohatl na letecké dopravě, Hlavenka. Taky spoluzakladatel finančně poradenské skupiny
Partners Petr Borkovec. Někdejší šéfka společnosti Deloitte. Dalším sponzorem je také Constantin Kinský, bývalý bankéř a vlastník panství ve Žďáru nad Sázavou. Zajímavé jsou i dary od herních vývojářů z Amanita Design a Kovářika z Factoria.
Jedním z hlavních aktérů kampaně je ovšem její manžel (!!!) Robert Neruda, partner jedné z největších právních kanceláří v zemi Havel a Partners! Když je člověk špičkový právník, má též jistě kontakty na 'tučné' sponzory!
Mezi spolupracovníky Nerudové patří Jan Králík, který v minulosti pracoval pro iniciativu Rekonstrukce státu a byl také koordinátorem
prezidentské kampaně Michala Horáčka. Nerudová také spolupracuje s PR manažerem Josefem Koukolíčkem, bývalým ředitelem komunikace televize Nova. Digitální komunikaci v týmu má na starosti Vilém Franěk, bývalý marketingový manažer Mall TV.
'Hezký' projekt bohatých právníků, miliardářů a salónních 'levičáků'. A důkaz, že když jsou peníze, jde (nejen) u nás všechno. I udělat z neznámého člověka jednoho z favoritů kandidatury na prezidenta. (A to jistě i za 'nezištné' 'poradenské' podpory vysoce zkušených 'spojeneckých přátel'.) A taky ukázka, jak se dělá 'opravdová kampaň' a co to obnáší pro všechny ty ostatní, co kandidují taky ... .
Danuše je zkrátka PRODUKT !!!
Něco jako jogurt nebo sušenky Oreo. Při nákupu nezáleží na obsahu, ale na obalu a PR kampani.
Je stejná nebo horší než všechny ostatní jogurty a sušenky, ale stojí za ní bohatý korporát a nechá si natočit hezkou reklamu, kde smějící se lidé poukazují na to, že je tam o 20% více ovoce (dřív představovalo 1% obsahu, dnes 2%) a 0,01% tuku (dříve 0,03%) a je
ještě více jogurtovější. Za 8,50 ve slevě v Albertu. Jo a pod víčkem naleznete kartičky Star Wars... .
Hned vedle v regálu při tom stojí mnohem lepší, zdravější a 2x větší balení BIO jogurtu, kde obsah ovoce není 2% ale opravdu 20%, ale jehož výrobce nemá na to platit si reklamu v televizi a dávat k tomu dárečky od Disneye. A tak si všichni koupí radši Danuši."
HOWGH, OBČANE! A VČIL VOL ! :(((((