Show Email
Demagogicky otočená informace, že po dobu epidemiologické krize v souvislosti s onemocněním COVID-19 k se přistupuje k proplácení kódu 944 zdravotními pojišťovnami za elektronickou konzultaci stomatologa s pacientem. Zpráva nesprávně uvádí, že se tak bude dít za každý kontakt - tedy i za omluvu z objednání na vyšetření, SMS pozvánku apod.
MILÍ PŘÁTELÉ – ZBYSTŘETE…. Dávám na vědomí…. majstrštyk dr. Šmuclera!
Přispíváte na různé nadace, Dobré anděle a jiné organizace, které pomáhají nemocným?
Minulý týden jsem kontrolovala účet zdravotní pojišťovny-vykázaná péče a byl mi divný poplatek 60,-Kč u zubaře, když jsem u něj nebyla. Tak jsem se otázala a odpověď mi vyrazila dech: „V DOBĚ COVIDU SI ZUBAŘ ÚČTUJE ZA KONTAKT S PACIENTEM-EMAILEM,TELEFONEM – ČÁSTKU 60,-Kč.
Objednáte se – 60,- omluvíte se – 60,- přijde vám SMS abyste nezapomněli přijít – 60,-Kč.
Nedalo mi to a optala jsem se tedy ve zdravotní pojišťovně. A tady je vyjádření:
Dobrý den, opravdu v této covidové době bylo dohodnuto- stomatologická komora a všechny pojišťovny, že i při telefonické konzultaci s pacientem si lékař může vykázat kód 944, který mu pojišťovna proplatí částkou 60Kč.
TAKY SE VÁM ZVEDÁ ŽALUDEK ?