Show Email
film Havel je švindl a propaganda, má ikonizovat "člověka morálně nečistého"
>>>>>>
>>>>>> NATOČENÉ NIC ZA MILIONY KORUN Z KAPES DAŇOVÝCH
>>>>>> POPLATNÍKŮ
>>>>>>
>>>>>> JE O MĚ VŠEOBECNĚ ZNÁMO, ŽE VÁCLAVA HAVLA JSEM SI
>>>>>> NIKDY NEOBLÍBIL. BUDE TO ASI TÍM, ŽE ŽIJI CCA 20 KM OD
>>>>>> HRÁDEČKU A OD TRUTNOVA, KDE HAVEL TAKZVANĚ VYKULOVAL A
>>>>>> CHLASTAL JAKO DUHA. DÍKY TÉ BLÍZKOSTI LEDACOS VÍM O
>>>>>> OSOBĚ TOHOTO NEŘÁDA A JSEM TOHO NÁZORU, ŽE MĚL
>>>>>> DOSTAT LOPATOU PŘES PALICI, JEN CO VYLEZL Z BASY.
>>>>>> NICMÉNĚ VRAŤME SE K FILMU O TOMTO ...! CELÉ TOTO
>>>>>> DÍLKO JE VELICE TENDENČNÍ A POPULISTICKÉ VE SNAZE
>>>>>> GLORIFIKOVAT OSOBU VÁCLAVA HAVLA. DÁ SE ŘÍCI, ŽE V
>>>>>> TOMTO SMĚRU SI NEMÁ CO VYČÍTAT S KLEMENTEM GOTTWALDEM.
>>>>>> JE TO JEN SNAHA O VYTVOŘENÍ KULTU OSOBNOSTI A O
>>>>>> OBHAJOBĚ PROTISTÁTNÍ ČINNOSTI HAVLA.
>>>>>>
>>>>>> Film má jedno obrovské mínus. Bohužel končí rokem
>>>>>> 1989. Osobně jsem přesvědčen, že diváka by daleko
>>>>>> více zajímala činnost a život Václava Havla po roce
>>>>>> 1989. Tam bohužel mnozí z nás tápou. Jako příklad
>>>>>> lze uvést skutečně tajuplné restituce, privatizaci,
>>>>>> skartaci klíčových svazků STB, rozbití
>>>>>> Československa, zavedení naší republiky do spárů
>>>>>> německé orlice atp. Havel o tomto věděl a podílel se
>>>>>> na tom, ale nikdo z nás nezná jeho roli ani postoje k
>>>>>> daným záležitostem. To jsou dle mého skromného
>>>>>> názoru právě ty body osnovy, které by diváci rádi
>>>>>> viděli. Že v tom bylo hodně nečistého, ba až
>>>>>> zločinného víme, ale mnozí nevědí. Proto mi tu visí
>>>>>> ve vzduchu otázka, proč pan režisér a scénárista
>>>>>> film rokem 89 usekli? Já vím-je to ještě brzo, aby
>>>>>> byly veřejnosti uvolněny takovéto informace a navíc
>>>>>> ještě žije Dáša, která ze jména Havel profituje
>>>>>> dodnes. To by asi na západě a v USA neprošlo, neboť by
>>>>>> tím byl poškozen mýtus o poctivém, slušném a
>>>>>> neposkvrněném Havlovi.
>>>>>>
>>>>>> Do roku 1989 bylo jméno Václav Havel téměř
>>>>>> neznámé. Z občanské veřejnosti tuto nulu znal
>>>>>> málokdo. Snad dobře ho znali jen policajti, v pivovaru
>>>>>> Trutnov, na Hrádečku, v divadelních nejnižších
>>>>>> patrech, v hospodách a také kurvy, kterých měl Havel
>>>>>> bezpočet a Olze zahýbal kde jen to šlo. Makat se mu
>>>>>> nikdy nechtělo, což je o něm též známo, ale
>>>>>> žvanit-to by mu šlo. Na skutečnou práci byl Havel
>>>>>> invalida a na kydy legionář. Ve filmu je taková malá
>>>>>> letmá zmínka o Dubčekovi a setkání s Havlem, kde se
>>>>>> Havel táže Dubčeka-proč jste nás v tom nechal??
>>>>>> Míněna byla krizová léta 68/69. Jestli se skutečně
>>>>>> Havel takto blbě ptal, tak jen ukázal, co to byl za
>>>>>> hlupáka. Dubček totiž nebyl hybatelem dějin, ale ani
>>>>>> člověkem, který by měl skutečnou moc. Tuto roli hrál
>>>>>> někdo úplně jiný. Dubček se jen opíjel svou
>>>>>> popularitou a defacto se v politickém vlivu vynuloval.
>>>>>>
>>>>>> Určitě nebylo tak těžké tento plytký film
>>>>>> natočit, neboť laskavý český divák to skousne,
>>>>>> protože popisované inkriminované období Havlova
>>>>>> života je téměř neznámé, a tak lze divákovi
>>>>>> podsunout ledacos. Tento film jako by natáčelo
>>>>>> Goebbelsovo ministerstvo propagandy. Dá se však říci,
>>>>>> že herci se na naše běžné filmové poměry docela
>>>>>> snažili a podali dobrý výkon. Já jen stále nevím,
>>>>>> jak tento film nazvat. Je životopisný??? Těžko,
>>>>>> protože toho tam moc chybí a je to děravé jak
>>>>>> ementál. Je to drama??? Také ne, protože je to
>>>>>> spíše hra na drama končící fraškou a podvodem. Je
>>>>>> tedy zřejmé, že kasovní trhák to nebude a není.
>>>>>> Tento film zapadne stejně tak, jako knihy od Václava
>>>>>> Havla, či jeho takzvané divadelní hry, které jsou
>>>>>> spíše hulvátskými slátaninami. Inu bude zase čím
>>>>>> plnit sklady.
>>>>>>
>>>>>> Faktem je a bude, že každý režim potřebuje
>>>>>> své ikony a propagátory. Film je tedy natočen proto,
>>>>>> aby ikonizoval Václava Havla, jenž byl propagátorem
>>>>>> takzvané demokracie a svobody. Že to je švindl
>>>>>> většina společnosti ví, takže s tímto pane
>>>>>> režisére neuspějete a je mi z vás trochu smutno,
>>>>>> protože ikonizujete člověka morálně nečistého,
>>>>>> někdy zbabělého, nerozhodného až ubohého a bohužel
>>>>>> i podvodníka, který lidem z balkonu Melantrichu ve svém
>>>>>> projevu sděloval, že se nemusí bát, že se zdražovat
>>>>>> nebude, že práce bude dost, že budeme právním státem
>>>>>> atd. Co z těch slibů zbylo??? Zase jen ty sliby. I ten
>>>>>> blbý slogan o pravdě a lásce byl ukraden, neb patří
>>>>>> Gándhímu. Co jste tedy pane režisére chtěl laskavému
>>>>>> divákovi vlastně sdělit??
>>>>>>
>>>>>>