Show Email
Dopis zesměšňuje novináře tím, že uvádí 11 rad, kterými se prý novináři řídí, když chtějí hanobit vládu.
Výborně shrmuto!
V praxi to vidíme denně na obrazovce.
" Strategie českých novinářů v této době (platí obecně, nejen v této době, jen se mění téma):"
" 1. Ptát se opakovaně na totéž. Když dotazovaný počtvrté odpovídá na stejnou otázku, je velká šance, že odpoví trochu jinak. Pak se dá tahat za slovíčka a jeho odpovědi se dají prezentovat jako rozporné. Skvěle se tím prozkouší i trpělivost odpovídajícího. Je šance, že počtvrté odpoví podrážděně. To proto, že to nezvládá a na svou funkci očividně nemá. Hurá."
" 2. Každé opatření má svého kritika. Najít ho je otázkou minut, stačí se každého na potkání ptát, jestli si myslí, že budou opatření účinná. Je jasné, že to fungovat nemůže. Ferda Macků z Mimoně to řikal a prej to není směroplatný. Jo a ten biatlonista to řikal taky."
" 3. Sabotovat a podkopávat vládní doporučení. Když vláda silně doporučuje nejezdit do Itálie, dá se před kameru pozvat lobbista cestovní kanceláře, který může celé dny ujišťovat občany, jak je skvělé, že nepřišel oficiální zákaz a jak jim při zodpovědné lyžovačce n