Show Email
Článek na Parlamentních listech, kde youtuber Starej Fotr popisuje svůj výlet do nově zrekonstruovaného obchodního domu Máj a pohoršuje se nad cenami a využitím tohoto prostoru. Nechybí ani kritika soch výtvarníka Davida Černého, umístěných na fasádě obchodního domu.
Šílenost a zlodějna. Známý youtuber, který vystupuje pod pseudonymem Starej
Fotr, ukázal, s jakými cenami se mohou lidé setkat v nově otevřeném
obchodním domě Máj v Praze, jehož interiéry byly zrekonstruovány za 4,5
miliardy. Dát si tu můžete například ničím výjimečný hamburger za 500 korun,
klobásu za 250 korun nebo koblihu za 145 korun.
Sdílej
(https://www.facebook.com/share.php?u=http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kruta-zlodejna-silenost-Kobliha-za-145-korun-Internetovy-jedlik-vyrazil-k-Cerneho-motylum-757589&title=Krut%C3%A1%20zlod%C4%9Bjna,%20%C5%A1%C3%ADlenost.%20Kobliha%20za%20145%20korun?%20Internetov%C3%BD%20jedl%C3%ADk%20vyrazil%20k%20%C4%8Cern%C3%A9ho%20%E2%80%9Emot%C3%BDl%C5%AFm%E2%80%9C)
Popisek: Youtuber Starej Fotr se vydal na průzkum obchodního domu Máj Ne jinak než řada kritiků influencer Starej Fotr nazývá obchodní dům Máj za zábavní park za 4,5 miliardy korun. Jeho nové interiéry mnozí také přirovnávají k cirkusu či kasinu v Las Vegas. „Je to šílenost. Tady je něco špatně. Tomu říkám blázinec, dobrá matějská,“ komentuje youtuber své první dojmy, když se ocitne v herních prostorách obchodního domu. V prvním podzemním patře obchodního domu Máj je prodejna Tesco. První a druhé patro obsadily restaurace a kavárny. Ve třetím a čtvrtém patře vzniklo zábavní centrum, v pátém patře pak dětský zábavní park Lvíčkov. Šesté patro je věnováno historické expozici Back in Time a v sedmém patře mohou fanoušci superhrdinů a komiksů navštívit obchod Heroes P