Show Email
Text o údajné cestě s elektromobilem z Prahy do Alp, který má dokázat, jak jsou elektromobily k ničemu, vzhledem k problémovému dobíjení baterií a vysoké spotřebě.
: Neuvěřitelné
Kdo jedí často a na větší vzdálenosti, tak si může snadno zkontrolovat, zda se v současnosti může, či nemůže prosazovaná elektrodebilita vyplatit. S pozdravem Petr
…porovnání nákladů elektromobilu s naší „ naftovou „ Octavií…; u elektromobilu není ani zmiňována případná bezpečnost související s možným výbuchem, případně samovznícení „ baterií „…
---Přepis přílohy---
Jak jsme výhodně cestovali elektromobilem z Prahy do Alp...
Praha — pině nabité auto, 77kWh baterií slibuje podle tabulek dojezd 482 km, v zimě ale na takové číslo zapomeňte Soběslav — zastávkou na nabíjení zvýšen dojezd ze 171 na 297 km (99 %), v autě puštěno vše kvůli zimě, vysoká spotřeba Mondsee - svítí již varovná kontrolka a v baterii zbývá 14 %, na nabíjecí stanici lonity nešel jeden stojan spustit, druhý ano jenže v nejlepším případě se vůz (zřejmě kvůli studeným bateriím) nabíjel pouze výkonem 100 kW, nakonec jsme během 41 minut dobili 55,51 kWh a zaplatili 43,85 eur, po nabití dojezd 253 km (82 %), přičemž zbývající úsek měřil 150 km. Ale ono pořád sněžilo, chvílemi se jelo do táhlých stoupání a kilometry dojezdu zase ubíhaly rychleji, než jsme předpokládali. Přestože jsme vážně nespěchali. Po příjezdu na Katschberg nám zbylo 51 km (17 %)...
Jen pro dokreslení „výhodnosti" elektromobility přidávám propočet „jen" posledního nabíjení v Rakousku. 55,51kWh zaplaceno 43,85 Euro (1.076,-Kč) dojezd 193km (253-16% zbylého dojezdu) 5,60 Kč/km S naftovou Octávií a pinou nádrží mám dojezd 1000 km (i víc), tedy tam i zpět za 1,60 Kč/km Který debil se mi snaží nakukat, že nákupem elektromobilu ušetřím a proč?!
XHlsPfh0mMb0Cbg7.png
84.1 KiB