Show Email
Když nevyšel úmysl rozlíceného davu, píše v dalším pokusu paní Johnová řediteli Národního muzea, aby sundal "ten vyšisovaný hard", neboť NM nemá co propagovat cizí země. Použita myšlenka, že vlajkou cizí země bez přítomnosti vlajky ČR je označováno dobyté území. Dvě vlajky ČR na stožárech před budovou nebere v úvahu.
--DOCX--
Čí je Národní muzeum?
Otevřený dopis řediteli Národního muzea
Sundejte ten vyšisovaný hadr. Národnímu muzeu České republiky by slušela česká vlajka. Je hezčí a je naše.
Radka Johnová
ekonom, VŠ pedagog
13. března v 16:00
________________________________________
Vážený pane řediteli, pane doktore Michale Lukeši, obracím se na vás jako autorka skript VŠE Arts marketing, [Oeconomica, 2007, ISBN 978-80-245-1276-1], do kterých jste přispěl dvěma případovými studiemi [str. 224 - 229], a jako autorka knihy Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. [Grada, ISBN 978-80-247-2724-0]. Obracím se na vás tímto otevřeným dopisem, protože se obávám, že by můj soukromý dopis skončil v koši sekretariátu, ale neskromně si myslím, že by vaše odpověď mohla zajímat více českých občanů.
Národní muzeum v Praze je české národní muzeum, má svoji historii a renomé. I vy jste o pověst muzea dbal, staral se o jeho rekonstrukci, rozšíření, zajímavé výstavy.
V Článku III Zřizovací listiny o právním postavení organizace se říká, že "Národní muzeum je příspěvkovou organizací vystupující v právních vztazích svým jmé