Show Email
Text kritizující EU za to, že nás svojí energetickou politikou řízeně vede do energetické krize.
Odkaz v odkazu není zdoj, objevil se tam až potom co začal tento řetězák kolovat
a navíc blbým musí radit Brusel!!!!
Pokud Čína staví 30 nových uhelných elektráren a Indie dokonce 52 nových
uhelných elektráren,
už to svědčí o tom, že Evropu vede asi parta psychopatů.
*A nyní trochu matematiky :*
*Plyn :*
*Německo* v rámci podepsaných dlouhodobých kontraktů dnes nakupuje *1000 m3
ruského plynu za 270 dolarů*; nám nebo Polákům ten samý plyn přeprodává
dnes už cca za *1300 dolarů (tedy zhruba 5x dráže)*.
*- Elektřina :*
*Česká republika* vyrobí kWh elektrické energie za *15 haléřů (uhelná), 25
haléřů (jaderná), 40 haléřů (vodní). *Elektřina se prožene přes lipskou
burzu a zpět k nám jde v současné době* za 11,60 Kč/kWh !!!*
*Takže překupníci nám prodávají kWh 40x dráž než ji vyrobíme.*
Důvod je jasný - kWh z větrníku stojí 11,50 Kč, ze soláru dokonce 15 Kč.
*- Emisní povolenky** :*
Emisní povolenky EU rozprodala s klidným svědomím*spekulantům, a to za
nominální hodnotu 10 Euro za tunu CO2. Dnes stojí 83 Euro za tunu CO2.*
Pominu další aspekty jakými jsou směrnice EU v podobě Euro 7 na auta a
podobné nesmysly...
*Ale uvedu aspoň jeden příklad :*
57% ceny emisní povolenky se odvádí do Bruselu, která je rozděluje na
bohulibé projekty, jakými jsou dotace pro Německo, Francii či Nizozemí na
elektromobily.
Takže v Německu dnes na nákup hybridního automobilu (zdůrazňuji HYBRIDNÍHO)
dostane Němec 6-8000 Eur dotaci.
Podle průzkumu ADAC, který se prováděl na vzorku 26 majitelů hybridních
automobilů:
A světe div se, 86% z nich odpovědělo, že nikdy nestrčilo vůz do zásuvky a
automobil si pořídili z důvodu dotace a emisních úlev v městské aglomeraci.
Takže takhle nějak to má probíhat?
A řízená energetická krize je podle vás co?
*Vždyť je to pořád dokola, nebo si už nepamatujete řízenou hypotéční krizi
2008?*