Show Email
Text - přepis a mírně dotvořený článek, který kritizuje plánovné zavádění elektromobilů a ukončení spotřeby uhlí, napadá EU. Elektroauta mají mizerný dojezd, bude nedostatek elektřiny, Německu budeme platit penále za nedodání nasmlouvaných dodávek proudu. Zdegenerovaní demokratičtí politici nám tyto pravdy neřeknou a ještě se cpou do jaderné energetiky, o které nic nevědí.
Subject: Fwd: ELEKTROMOBILITA je debilita!
To:
>
ELEKTROMOBILITA? SPÍŠE ELEKTRODEBILITA !
Nedovedu si představit - jak bych dojel na Slovensko za Nitru kam
jezdím za příbuznými. Elektrická oktávka dojede na baterii 500
km. To znamená, že cestou budu dobíjet na mých 620 km a čekat
4 hod. na nabití ! JAK PROSTÉ ... NEBO SPROSTÉ ?
Sledoval jsem v televizi, že byl nějaký autosalon a tam všichni
předváděli elektromobily. Tedy čistý pohon na elektriku. Dole v
knize na konci autor píše, že jsou to všichni blázni a vysvětlil
jednoduchou matematikou, že nechápe, jak takovou hloupost může
vůbec někdo propagovat? A hlavně, proč žádná politická strana
neřekne, že je toto totální hloupost? Nebo jsou všechny
politické strany hloupé? Jen stručně z knihy. Pokud si
představíme, že všechna osobní auta na Slovensku budou na
elektriku, dále průměrný počet ujetých kilometrů za rok bude 15
000, průměrná spotřeba při ježdění průměrnou rychlostí 70
km / hod, bude 15 kW, tak bude spotřeba elektrické energie, taková,
že je potřebný neustálý výkon 900 MW. Ale protože všichni
budou dobíjet auta večer, tak bude potřebný okamžitý večerní a
noční výkon cca 2500 MW. Jestliže má jeden blok v Mochovcích
výkon 440 MW, tak je třeba postavit asi 5 nových bloků, tedy 2
nové elektrárny jako Mochovce. To ale není všechno. Na takový
večerní výkon není dimenzovaná elektrická síť, trafostanice
.... Pokud na benzínové stanici natankujete benzín za 10 minut, tak
při dobíjení baterií aut, které trvá cca 4 hodiny, je třeba
postavit 24 krát více dobíjecích stanic, jako je současných
benzínových pump . A kde je postavíte? Dále baterie vydrží jen
asi 200 000 km, pak je třeba ji vyměnit. Ale cena baterie je jako
cena poloviny auta (nejméně 500 000 Kč) Dále baterie musí být
stále v teple. Tedy v zimě musíte mít garáž a udržovat teplotu
cca 20°C, jinak ji rychle zničíte. Nebo ji neustále celou zimu na
vnějších parkovištích ohřívat, tedy musí být napojena
na síť !!! Chápete?
Vzdělávejte se a neposlouchejte zdegenerované "demokratické"
politiky, pokud Vám ani takovou základní věc neřeknou. Prostě
záměrně lžou?
A to se ještě ani nezabýváme prognózou naší energetiky do
blízké budoucnosti. Díky našim záškodnickým vrcholovým
politikům brzy zchřadne ta jaderná část naší energetiky. A ta
už nyní představuje značný podíl na celku. S tou novou
předpokládanou investicí by to byl o poznání větší podíl.
Pokud si někdo myslí, že nás tu zachrání Westinghouse, tak je
blázen. Tato firma v posledních několika letech několikrát
zkrachovala a následně byla pracně zachraňována i dotacemi od
vlády… Navíc by tu šlo o roubování americké technologie na tu
naši původní ruskou – byl by to zřejmě docela zajímavý
„kočkopes“ – zajímavý snad, ale také nebezpečný… A
přitom tu vše řídí takové tupé hlavy jako s prominutím
příklad za všechny ostatní – paní Langšádlová. Třeba je
schopná politička, ale o jádru nemá potuchy a přesto se do něj
stále vehementně cpe. Nechť mi promine - odkašlala to za mnohem
více vlivných záškodníků včetně celého senátu…
Přitom jsme hbitě zareagovali na další nepochopitelný krok EU a
hned se připojili – že totiž ultimativně výhledově skončíme
s uhlím. Ve spojitosti s výše uvedeným to je tedy mazec. A to
máme ještě nasmlouvány značné dodávky elektřiny do Německa…
Nakonec nebudeme mít ani na provoz chladniček a mrazáků doma a
Němcům budeme zároveň platit penále za nesplněné
dodávky…