Show Email
Text + 2 obrázky - choromyslná fantasmagorie o tom, že když jsme se narodili v nemocnici, jsme "v háji", byli jsme násilně přerušeni od placenty, k tomu boj s gravitací, námořní právo, církev, DNA, peníze, papežové, Templáři.... 1 citace: "Každopádně nikdy nemůžeš být jménem a všechny nápisy na čepicích znamenají korporatizaci a smrt (všechny čepice na náhrobku).".
😍😍😍
OŠETŘENÍ UNAM SANCTAM BONDAGE
Danielle Stotijn řekla: „Pokud jste se narodili v nemocnici,
čelili jste okolnostem pro nejhlubší zakořeněné možné
trauma. Toto trauma zůstává bez povšimnutí, protože to je
vše, co jsme v tomto životě věděli, protože se to stalo hned,
když jsme se narodili, takže obvykle zůstává v podvědomí,
dokud si to neuvědomíme.
„Pokud jste se narodili v nemocnici, vaše matka vás porodila,
když vás položili, což je nepřirozená poloha pro porod a
funguje proti gravitaci, takže jste se narodili, abyste v jistém
smyslu bojovali proti gravitaci. Pak jste byli vystaveni
nekonzistentnímu jasu umělé osvětlení a nejdříve jste byli
drženi v rukou muže, kterého byste po tom dni už nikdy neměli
(smíšené pocity opuštění).
„Pupeční šňůra (šňůra k životně důležitým
živinám z dělohy) byla předčasně přerušena (odstraněna z
vašeho prvního fyzického zdroje životní síly). Pak váš
první krok na kousku papíru, zpeněžené pouto, které vás
přenese do dvou- dimenzionální říše díla římského
papežníka, byl zákon námořní admirality (rozená loď / loď).
Pokud jste byli mužem (ve vzácných případech ženou), můžete
být také zmrzačeni (obřízka).
„Takže hned za bránou máte zmrzačení, firemní spojení s
římsko-anglickým kultem smrti, loupež životně důležitých
živin, boj s gravitací a přechod z temného lůna do umělých
jasných světel - to vše jako součást nejdůležitější doby
velmi formativní roky (od narození do 6 nebo 7 let), které
podvědomě ovládají vaše myšlenky, paradigmata, návyky,
impulsy, emoce, fyzické vjemy a duševní bolest, dokud nebudou
během vašeho života vyřešeny.
„Dovolte mi to zopakovat, jen abych to zesílil. Váš první
dojem z tohoto světa byl okraden, opuštěn, zmrzačen, nucen
bojovat proti gravitaci, prakticky oslepen a uměle lehce svázán s
římským kultem smrti a zpeněžen. Vřelé přivítání, dobře
?
„V moderní době není placenta (mitochondriální / ženská
DNA) ve většině případů povolena jít domů s rodinou
kvůli„ nebezpečí toxického odpadu “. Nikdo vlastně neví,
co se s ním stane, i když má být zničen. Řekněme, že
sympatická rezonance prostřednictvím DNA může být použita
jako čarodějnictví, dokud si člověk toto pouto nepřeruší
svým záměrem tím, že si to uvědomí a vědomě ho zruší.
že římskokatolická církev, že rodné listy / dluhopisy
spadají pod jurisdikci (Svatý stolec v Římě), byla označována
jako žena, stejně jako každé námořní plavidlo je označováno
jako ženské, ženské jméno. A že definice „ narozený
„živý“ ve slovníku zákona Black's Law je psán jako aspekt
římského mořského práva a admirality.
"Než si přečtete tuto definici, všimněte si, že zákonnost
a právo nejsou synonyma. Zákon je založen na morálce nebo
univerzálních přírodních principech, kde jako zákonnost
vychází z libovolných ideologií člověka, obvykle kvůli
peněžnímu zisku."
„Právní (přesto nezákonná) definice„ živého narození
“je následující:
„Úplné vyloučení nebo extrakce člena tohoto člena v
jakékoli fázi vývoje, který po takovém vyloučení nebo
extrakci dýchá nebo má srdeční rytmus, pulzování pupeční
šňůry nebo nějaký pohyb dobrovolných svalů, bez ohledu na to,
zda byla pupeční šňůra přerušena, ať už k vyloučení
nebo extrakci dochází v důsledku přirozené nebo vyvolané
práce, císařského řezu nebo potratu. “
„Placenta odpovídá definici„ narozený živý “.
Legálně žijící vyhoštění z matky bylo tedy předáno
státu jako odloučení státu, který je stále pod vládou /
jurisdikcí římského papežství, protože Unam Sanctam nebyl
nikdy zrušen, takže placenta je legálně oddělena od státu a
když živá bytost identifikuje jako společnost název všech
čepic, identifikovaných s placentou (po narození), která spadá
pod jurisdikci Říma, prostřednictvím mitochondriálního
kvantového zapletení na základě DNA na této placentě /
nádobě. bylo zpeněženo (AKA, sláma Muž), to nejsi ty.
Každopádně nikdy nemůžeš být jménem a všechny nápisy na
čepicích znamenají korporatizaci a smrt (všechny čepice na
náhrobku).
„Corp nebo mrtvola znamená„ tělo “, vycházející z
latinského slova„ corpus “. „V žádném případě to
neoslovuje duši a jde o degradaci státu. Forma tichého nebo
předpokládaného souhlasu, který vám otevírá dveře k
přihlášení k vaší zkušenosti svobodné vůle, se poněkud
sníží, dokud ji neodvoláte váš záměr.
„Unam Sanctam byl papežský býk (býk = Baal = dětská
oběť), který uskutečnil 18. listopadu 1302 papež Bonifác
VIII., Který v zásadě uvedl, že každý lidský„ tvor “by
měl být podřízen římskému papeži, což znamená každý
člověk, který se identifikuje jako neživá bytost, má být
podroben Římu prostřednictvím zákona o námořní admirality.
Byl to nejodvážnější papežský edikt, který tvrdil, že měli
vládu nad světem a ospravedlnili církev, když převzali roli
Svatý Petr (rybář, námořní právo, rybáři lidu), protože
mu Bůh svěřil lidstvo.
„Unam Sanctam byl první výslovnou důvěrou na světě.
Všimněte si, že teprve krátce po 5 letech, 13. října (pátek
13.) v roce 1307, byli rytíři templáři (původní autoři
Zákona o důvěře / bankovnictví) zaokrouhleni nahoru Řád
papeže Klementa V. a francouzského krále Filipa IV. Takže
vzestup tohoto systému římsko-korporátního dluhového otroctví
a sdružování byl / je relativní s dobou, kdy byl templářský
řád obklíčen a mučen, dokud nebyla kacířství falešně
připuštěna a poté zabita, ačkoli někteří templáři
proklouzli trhlinami pronásledování a odešli do podzemí, aby
pokračovali ve své práci, která se odehrála v historii dodnes.
„Současný španělský král (král Felipe VI) je ze stejné
pokrevní linie (rodiny Bourbonů) jako francouzský král Phillip
IV., Který vyzval k obklíčení templářů a že se nedávno
vzdal otcovského bohatství, což považuji za dalším
ukazatelem toho, že se tyto důvěry této doby, kdy se rozpadá
dimenze, kterou nazýváme Babylon nebo Řím, rozpadá spravedlnost
a přichází spravedlnost, se kvůli jubileu obracejí zpět.
„Otroctví Unam Sanctam je globálně porušováno. Unam
Sanctam znamená„ jedno svatyně “nebo„ jedno svaté místo
“, což je v zásadě záměr, jedna světová vláda s úplnou
nadvládou. Tady je edikt, Unam Sanctam:
Když nás víra naléhá, jsme povinni věřit a tvrdit,
že církev je jedna, svatá, katolická a také apoštolská.
Pevně v to věříme a jednoduše vyznáváme, že mimo ni
není spása ani odpuštění hříchů, jak prohlašuje Manžel v
písních [Ss 6: 8]: „Jedna je moje holubice, má dokonalá. Je
jedinou vyvolenou z ní, která ji porodila. “„ Představuje
jediné mystické tělo, jehož hlavou je Kristus a hlavou Krista je
Bůh [1 Kor 11,3]. Je v něm jeden Pán, jedna víra , jeden
křest [Efezanům 4: 5]. V době potopy existovala pouze jedna
Noemova archa, která předznamenávala jediný kostel, který měl
archu dokončenou v jediném loktu, pouze s jedním pilotem a
průvodcem, tj. Noemem a čteme, že kromě této archy bylo
zničeno vše, co existovalo na Zemi.
Ctíme si tuto církev jako jednu, když Pán řekl skrze
Proroka: „Vysvoboď, Bože, mou duši z meče a moji jedinou z
ruky psa.“ [Ž 21:20] Modlil se za svou Duše, to jest za sebe,
za své srdce a své tělo. ; a toto tělo, tedy církev, volalo
jedno pro jednotu manžela, víru, svátosti a charitu církve.
Toto je tunika Páně, bezešvá tunika, která nebyla pronajata,
ale byla hozena losem. [Jan 19: 23–24].
Proto v jednom kostele je jedno tělo a jedna hlava, ne dvě
hlavy jako monstrum; to jest Kristus a Kristův zástupce, Peter a
jeho nástupce, protože Pán, který promluvil k samotnému
Petrovi, řekl: „Pas své ovce“ [Jan 21:17], což znamená, mé
ovce obecně, ne tyto, ani ty zvláště pokud chápeme, že mu
[Petrovi] svěřil všechno. Pokud tedy Řekové nebo jiní
řekli, že nevěřili Petrovi a jeho nástupcům, musí vyznat, že
nejsou ovcemi Kristovými, protože Náš Pán říká v Janovi:
„Je jeden pastýř a jeden pastýř.“ Texty evangelia nás
informují, že v této církvi a její moci jsou dva meče;
jmenovitě duchovní a dočasný.
Když totiž apoštolové řeknou: „Aj, zde jsou dva meče“
[Lukáš 22:38], tedy v církvi, protože apoštolové mluvili, Pán
neodpověděl, že je jich příliš mnoho, ale dostačující.
Ten, kdo popírá, že dočasný meč je v Petrových silách,
neposlouchal dobře slovo Páně, které přikazuje: „Dejte svůj
meč do své pochvy“ [Mt 26:52]. Oba jsou tedy v moci Církve,
tj. Duchovního a hmotného meče, ale první má být podáván
Církvi, ale druhý Církvi; první v rukou kněze; druhá ruka
králů a vojáků, ale na vůli a utrpení kněze.
Jeden meč by však měl být podřízen jiné a časové
autoritě, podléhající duchovní moci. Protože apoštol řekl:
„Není moci kromě Boha a věcí, které jsou, jsou ustanoveny od
Boha“ [Římanům 13: 1-2], ale nebudou vysvěceni, pokud by jeden
meč nebyl podřízen druhému a kdyby spodní nebyl veden nahoru
jiným. .
Podle blahoslaveného Dionysia je zákonem božstva, že
nejnižší věci se dostanou ke zprostředkovatelům na nejvyšší
místo. Potom podle Řádu vesmíru nejsou všechny věci vedeny
zpět do Řádu stejně a okamžitě, ale nejnižším
prostředníkem a nižším nadřízeným. Musíme si proto
jasněji uvědomit, že duchovní síla převyšuje ve světské
důstojnosti a šlechtě jakoukoli světskou moc, bez ohledu na to,
jaké duchovní věci převyšují světské. Vidíme to také
velmi jasně v zaplacení, požehnání a svěcení desátků, ale v
přijetí samotné moci a dokonce i vlády. Neboť s pravdou jako
naším svědkem je součástí duchovní síly vytvořit pozemskou
moc a vynášet soud, pokud to nebylo dobré.
Tím se naplňuje Jeremjášovo proroctví o církvi a církevní
moci: „Hle, ustanovil jsem tě dnes nad národy a nad
království“ a další. Pokud se tedy pozemská moc mýlí,
bude to souzeno podle duchovní síly; ale pokud se malá
duchovní síla mýlí, bude to posuzováno vyšší duchovní
silou; je-li však nejvyšší moc všeho špatná, může být
souzena pouze Bohem, a nikoli člověkem, podle svědectví
apoštola: „Duchovní člověk soudí všechno a není souzen
žádným člověkem“ [1 Korintským 2: 15].
Tato autorita (i když je dána člověku a vykonává ji
člověkem) však není lidská, ale spíše božská, daná Petrovi
božským slovem a potvrzená jemu (Petrovi) a jeho nástupcům
těmi, které Petr vyznal, řekl Pán Petrovi on sám: Cokoli na
zemi svážíte, bude také svázáno v nebi “atd. [Matt.
16:19]. Kdokoli tedy vzdoruje této moci, kterou takto ustanovil
Bůh, vzdoruje Božímu příkazu [Římanům 13: 2], pokud
nevymyslí jako Manicheus dva falešné a kacířské původy,
protože podle Mojžíšova svědectví to není na začátku ale
na počátku, že Bůh stvořil nebesa a zemi [Gn 1,1]. Dále
prohlašujeme, prohlašujeme, definujeme, že pro spásu je naprosto
nezbytné, aby byl každý člověk podřízen římskému papeži.
„Chyť tu část na konci,„ Manicheu “? Manicheismus je
náboženství založené na myšlence, že dochází k boji mezi
duchovní říší a hmotnou říší. S tím, co bylo řečeno, se
říká, že všichni, kteří vzdorují své moci, odolávají
Bůh „pokud nevymyslí, jako Manicheus, dva původy, z nichž
jeden je falešný a soudíme nás kacířsky,“ což znamená, že
si myslí, že spojení s identifikací slaměného klobouku /
korpusu / těla je jediný způsob, jak plně nepodléhat a stále
máte šanci, aby vás Bůh přijal. Docela, jako byste byli jejich
přímým otrokem, pokud chcete spasení, ale jedinou výjimkou je,
pokud jste spokojeni s indenturovaným otroctvím nebo úmyslným
otroctvím přes všechny čepice pojmenované korporátně, které
snižují status papež Bonifác VIII. Virgilův příběh
„Dante's Inferno“, kde Dante odsoudil papeže Bonifáce VIII do
pekla. Dá se říci, že Dante Inferno šlo o římskou jurisdikci,
o které Virgil věděl, že po celé zemi stále více roste. on
Na Zemi byla odhalena.
Pokračovat s komentáři ...
👇👇👇
Odesláno z iPhonu
image0.jpeg
132.28 KiB
image1.jpeg
188.29 KiB